زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

دالی :)

اهم اهممممم

سلام عرض میکنم خدمت همه ی دوست جونیای گلم

تو رو خدا منو نزنید بابت این غیبت کبرام. بخدا نه بی معرفتم نه شماهارو فراموش کردم. 

یه مدت که ننوشتم پشتم حسابی باد خورد بعدش دیگه روم نمیشد بیام اینجا .

حالا هم دلو زدم به دریا گفتم بیام یه سر بزنم ببینم اصن کسی منو یادش مونده یانه. که دیدم اوووووووه چقد کامنت دارم. بخدا شرمنده ی محبتای تک تکتونم . اسم نمیبرم که خدای نکرده یوقت یکیو از قلم نندازم. خیلی خیلی دوستتون دارم بچه ها. چون خیلیاتون از اول این وبلاگ تو جریان زندگی من بودین. خیلی بی انصافی بود که انقدر بیخبر بذارمتون. 

کمتر از ۲ ماهه دیگه به سالگرد عروسیمون مونده. انقدر این چندماه بسرعت گذشت که اصن انگار همین دیروز بود که درگیر انتخاب آرایشگاه و لباس عروس و اینچیزا بودم.هیییییی روزگار یادش بخیر.

خب چی بگم بعد این همه مدت که از دلتون دربیاد؟ اول از همه اینکه خدا رو شکر زندگیمون روز به روز شیرینتر میشه و همینطور علاقمون بهم بیشتر. اصلاْ قابل مقایسه با دوران دوستی و نامزدی نیست. درسته بعضی وقتا یه بحثی بینمون پیش میاد ولی خب اصلا طاقت قهر و دعوا رو نداریم و زود آشتی میکنیم. 

یه قولی بدم بهتون نگین بازم ازون قولاست میری دیگه پیدات نمیشه :(

قول میدم پست بعدیم پر از عکس باشه . خوبه دوست جونیام؟ 

روی ماهه تک تکتون رو میبوسم و برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم.

راستی من رمزاتو ندارم میشه خواهش کنم واسم رمزاتونو بفرستین تا منم بهتون سر بزنم. دلم خیلیییییییی واستون تنگ شده بخدا :(