زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

سلام سلام صدتا سلام به همه ی دوست جونیای عزیزم
 خوبید؟ خوشید؟سلامتید؟ ایشالا که هرجا و مشغول هرکاری که هستید خوب و سلامت باشید. راستی نماز و روزه هاتونم قبول باشه و امیدوارم تو شبای قدر هرچی که از خدا خواستید بهتون بده.


هفته ی پیش 5شنبه سیب جونم رفت عکسامونو از آتلیه گرفت، من که خیلی دوسشون دارم .خوشگل شدن. همونروزم رفتیم دنبال خونه . واااااااااای از قیمتا . دیگه ناامید برگشتیم خونمون و سیب جونم بعد از افطار برگشت خونشون و دوباره جمعه صبح اومد دنبالم و رفتیم خونشون. یه روز عاااااااالی در کنار هم. منکه مثل خرس کوالا 24 ساعته بهش چسبیده بودم و نمیذاشتم از جاش تکون بخوره. اینکه با خیال راحت پیش عشقت باشی بدون اینکه استرس چیزی رو داشته باشی واقعاً یه نعمتیه واسه خودش. تا 8 شب خونشون بودیم و بعدم با دختر عمه ها و پسر عمش رفتیم فشم. جاتون خالی، اونجا هم خیلیییییییییی بهم خوش گذشت. کلی پاسور بازی کردیم و شام خوردیم و قلیون کشیدیم و ساعت 12:30 بود که دیگه راه افتادیم سمت خونه.

یکشنبه هم بعد از یونی قرار بود سیب بیاد دنبالم بریم چندجا دیگه دنبال خونه که چون کلاسم خیلی زودتر تموم شد دیگه تو مترو باهم قرار گذاشتیم و ازونجا رفتیم خونشون. 1،2 ساعت استراحت کردیم و ساعت 6 رفتیم سمت تهرانپارس اینبار. بازم قیمتا خیلییییییییی بالا بود اما خب اگه خدا بخواد و قسمتمون باشه داره یه اتفاقای خوبی میفته. تو رو خدا واسمون دعا کنید اگه به صلاحمونه اینکار بشه.

راستی نگفتم سرویس طلامم گرفتم؟ آره تو این یکی واقعاً شانس آوردیم. چون ما قبل ماه رمضون یه سرویس طلا دیدیم که من خوشم اومد. طلا سفیده و مدلش ظریفه. ازین مدلاکه تراش کار شده روش و مثل نگیندارا برق میزنه. اونموقع گرمی 72 تومن بود . ما چون پول پیشمون نبود 100 تومن بیعانه دادیم تا 2روز بعد بریم بگیریمش. اما یهویی پشیمون شدیم . فکر کردیم نکنه تو ماه رمضون طلا ارزونتر شه؟ اما دیگه فروشندهه بیعانمونو پس نداد و گفت تا 1 ماه طلارو واسمون نگه میداره که بریم بخریمش. خلاصه ماه رمضون شد و نه تنها طلا ارزونتر نشد بلکه کلی هم گرون شد و دیگه ما رفتیم همون سرویس رو با همون قیمت قبلی خریدیم و کلی هم به نفعمون شد خدارو شکر.

دیگه دیگه اینکه قراره عید فطر بریم شهرستان خونه مادربزرگ پدری سیب. از الان استرس دارم. آخه عمه ها و عموهای سیبم اونجا زندگی میکنن و الان همشون منتظرن ببینن که عروس جدید خانواده کیه؟

خب دیگه دوست جونیا ی گلم من برم که 6 واحد تابستونی برداشتمو هنوز هیچی نخوندم. بشینم یه خورده درس بخونم که ثواب داره والا

نظرات 27 + ارسال نظر
آنیکا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام آنی
شرایط منو تو خیلی شبیه به همه! منم عقدم و میخواهم عروسی بگیرم با این تفاوت که به جای شرطهای مامانم شرطهای روزگار نمیذاره.
خوشحال شدم واسه خوشحالی هات.
امیدوارم با هم خوش بخت باشید.
بهم سر بزن

سلام عزیزم
ایشالا که مشکلات شما هم حل میشه و زودی میرین سر خونه زندگیتون
منم براتون آرزوی خوشبختی میکنم گلم
چشممممممممممم

آنیکا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://kolbehekhatereh.blogsky.com/

یادم رفت آدرسم را بگذارم راستی لینکت کردم

عزیزدلم اینکه آدرس خودمه!!

نفسی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

چه عجب ببین کی اومده
آنی میگفتی گاوی گوسفنی فرش قرمزی
اشکال نداره عذرت موجه آخه درس داری امتحان داری از اون ورم باید شوهر داری کنی
مبارک باشه سرویس طلات خداروشکر که ضرر نکردین
بعد ماه رمضون میرین خونه مادربزرگی خودتو باید خیلی خوب نشون بدی کف همه ببره خودت که ماهی از نظر ظاهر که ۲۰یی مهربونم که هستی همه به سیب حسودی میکنن که چه ماهی نصیبش شده
خونه ها که خیلی گرونن
آنی طرف تهرانبارس و گلبرگ و رسالت خونه خوب گیر میادا قیمتا مناسب تره ولی قبول دارم لامصبا قیمتا نجومیه

نفسییییییییی انقدر شرمندم نکن دیگه
مرسی گلم
حالا میدونی چیه نفسی؟ اون 4 روز مسافرت دقیقاً میفته تو دوران پ.ر.یودم، حالا باید سعی کنم که با اون وضع خودمو خوب نشون بدم

آره عزیزم شرق تهران قیمتا مناسبتر از غرب تهرانه، حالا خدا کنه یه جای خوب گیرمون بیاد

ترانه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ق.ظ http://mosaferenakoja.blogfa.com

آخِی آنی عکسا مبارک
خو بِذار مااَم ببینیم دیده
آناناس ینی شماها رسم ندارین گاهی وقتا دوماد خونه عروس واسهوخواب بمونه....؟!

مرسی عزیزم
ترانه جونم عکسارو میذارم فقط یه روزی تعیین میکنم که دوست جونیام عکسارو ببینن بعد ورشون میدارم


واااااااااااااای ترانه دست رو دلم نذار که خونه نه تنها دوماد خونه ی عروس نمیمونه عروسم نباید خونه ی دوماد بمونه

البته من یه شب قاچاقی موندم ولی فرداش همه باهام سرسنگین بودن!!

آقای فندق و خانوم گیلاس ! سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ق.ظ

خانوم گیلاس نوشت : نماز و روزت قبول خانومی ، ایشالا تو و آقاتم همیشه خوب و سلامت باشی همیشه !
وااای ما هم دوس داریم ببینیم خو ، ازشون عکس بگیر بذار دیگه !:ی
من اول اشتباهی خوندم قشم ، گفتم وا آخه چه جوری رفتن و برگشتن ؟! =))))))
ایشالا همیشه خوش باشین عزیزم !
ای بابا این یکی رو هم میخوایم ببینیم که ، عکس بذار !:ی
البته هر جور خودت دوس داریا ، یه وخ ناراحت نشی هی فضولی میکنما !
ااا به سلامتی ، میخواین تهران پارس خونه بگیرین !
ایشالا مسافرتم خوش بگذره !
آره والا !:))

مرسی عزیز دلم همچنین از شما
عکس از چی؟ از سرویسم؟ آخه اصلاً تو عکس خوب نمیفته

قشم؟!!!! هاهاها ! فکر کن 4 ساعته رفتیم و برگشتیم

فعلاً معلوم نیست تهرانپارس باشه یا نه، هرجا که خونه ی خوب گیر بیاریم میریم
مرسی عزیزدلم

مهتاب سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://دشقلخم8.ذمخلبش.زخئ

مبارکککککککککککککک باشه عروس خانومی
مسافرت هم انشا ا... خوش بگذره
اصلا هم استرس نداشته باش
به هر حال تو انتخاب سیب هستی !!!!
امیدوارم که یه خونه خوب گیرتون بیاد

مرسیییییییییی مهتاب جونی
استرس که ندارم فقط بخاطر دوران پ.ر.یودم نگرانم که حالم بد نشه

ممنونم گلم

ندا ی علیرضا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

نماز روزه هات قبول باشه خانوم سرویست مبارک چند خریدیش؟ عکسشا بزار ببینیمایشالله یه خونه ی خوب گیرتون بیاد بوس امتحاناتم خوب میدی خیالت راحت بوس

مرسی عزیزدلم ، سرویسم رو با اون قیمت پایین 5 تومن گرفتیم اما الان نزدیک 6 تومن شده
عکس سرویسم اصلاً خوب نمیشه، اما چشم حالا یه دونه میذارم
ممنونم خانومی

بانو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

فای مبارک باشه عزیز دلم

مرسی گلم

بانو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

ژس عکسا حسابی عالی شدن دیگه ؟ مگه نه؟

اییییییییییییی بدک نیست یعنی به نظر خودم خوب شده

بانو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

عزیزم هر وقت خواستی عکس بذاری اگه قابل دونستی بیا ژیشم و رمزو بده باشه؟؟؟
موچ (ماچ = بوس)

گلم شما مگه رمزمو نداری؟

خرگوشی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

آنی این روزا همش بهت فکر میکنم به اینکه نتیجه ی اون همه صبر شده یه آرامش غیر قابل وصف. نمیدونی چقدر خوشحالم برات.
اینکه الان دنبال خونه اید و قراره برید سر خونه و زندگی خودتون خون بدنم رو به جریان میندازه. نمیتونم بگم چه حسی دارم فقط امیدوارم خوشبختیت روز به روز پررنگ تر بشه...

خرگوشی جونم اصلاً من باید بشم برات یه مثال و فرض غیرممکنی که حالا ممکن شده، ببین اوضاعتون هرچقدرم بد باشه نمیتونه از مال من بدتر بوده باشه، واااااااااای خرگوشی اصلاً یاد اون روزا میفتم که تا میخواستم یه کلمه از سیب و خانوادش حرف بزنم مامانم چه جوری گریه و زاری راه مینداخت و بقیه هم همش با کنایه باهام حرف میزدن البته جزء خواهر کوچیکم که اگه اونم نبود مطمئناً دق میکردم. میدونی وقتش که بشه جوری دهنا بسته میشه که هیچ کسی نمیتونه نه بیاره تو کار، پس تو و خرسی هم صبور باشید بخدا میگذره اینروزا همونطور که برای من و سیب گذشت ، 2 سال عذاب و ناراحتی و جنگ و دعوا شوخی نیست خرگوشی اما بالاخره نتیجه ی صبرمونو دیدیم گلم

نفسی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

اوف نگو از این دوران پر پری که مصیبت اون روزای اولش آدم هر چقدر میخواد خوب باشه نمیتونه
ایشالا که یا زودتر بشی خیالت راحت شه وقتی میخوای بری یا اینکه این ماه یه پر پریه راحت داشته باشیو اصلا حسش نکنی
همیشه شاد باشی آنی جونم

اوهوم نفسی خدا کنه تا برم بیام اتفاقی نیفته
مرسی عزیزدلم تو هم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه گلم

بانو چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

دارم رمزو خوشگلم
گفتم شاید فرق کنه . انشالله یک خونه رویایی و عالی میگیرید

مرسی عزیز دلم

نرگس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

سسسسسسسسسلام..آنی اومده..! به به

مبارکت باشه عسیسسسسسسسسم

خوبه که عکساتم میگی خوب شده.خدا رو شکر

ایشالا خونه ی خوبم خدا ردیف کنه واستون برین سر خونه زندگیتون ما هم ذوق کنیم اینجا

نگران مسافرت هم نباش. وقتی سیب هست خیالت راحت.به سلامت بری و بیای گلم

خب پرحرفیم بسه دوستت دارم.بوس واسه آنی عروس

کارین شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

اناناسسسسسس سللللللللللللللللام عزیزم
چه عجب بلاخره وقتِ ازاد گیر اوردی شمممماااا
وای انی تو خونواده ی ما هم رسم نیست دخترو پسر تو خونه ی هم بمونن شبُ!!!باید ساعتِ11 پسره دختررو برسونه خونشونولی خب چون ماازهمدیگه خیلی دوریم پس بی خیالِ رسم و رسوم واینا
بهت خوش بگذره خوشگل خااااانوم

نفسی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

عیدت مبارک آجی جون

یه عاشق شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://komakekhoda.blogfa.com/

سلام خانومی.ممنون به خاطر دعای قشنگی که در حقم کردیآره خیلی وقته می خونمت ولی هیچ وقت نظر ندادم ! عاشقانه هاتون پایدااااااااااااااااااااار

یک عدد رها دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://yekadadraha.blogfa.com

عزیزم ببخشید که خیلی وقته برات کامنت نذاشتم .
از خوشحالیت خوشحالم.
و دعا میکنم برای خوشبختیت از ته قلبم.
برا منم دعا میکنی؟

نفسی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

سلام آنی جونم
از اینجا رد میشدم گفتم یه بوس بذارم برات
آنی چه خبر از امتحانا؟ خوب دادی آجی؟

نفسی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

قربونت برم عروس خانم که تویی عزیزم
آنی یه آپ خوشمل بذار از مسافرتت بگو از امتحانا بگو بدو ببینم
والا دوران عقد بهترین دوران زندگیه هر کسیه
حالا که عقد کردی دیگه آپای خوشمل نمیکنی
اسم شوملت مثل اسم شومل من خوشمله دیگه

نرگس شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

سلام خانوم سر به هوا
کجایی پس چرا نیستی ؟

کارین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

نمیخوای اپ کنی خوشگلم

پرنیا و امیر یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.parniaamir.blogfa.com

سلام عشقولیاااا
خوفید؟
امیدوارم همیشه همینجوری عاشق بمونید
به ما هم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید ما رو خبر کنید

نفسی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

Man & Ma چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.metwooo.blogfa.com

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم ....

زود بیا تولد خانومی منه آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


اینم وبلاگ نی نی جونمون

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com

آقای فندق و خانوم گیلاس ! جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://fandogh-gilas.blogfa.com

خانوم گیلاس نوشت : چرا آپ نمیکنی خانومی ؟!

بانو پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

کجایی خانم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد