زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

سلام دوست جونیای مهربون،خوبین؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه دوستای گلم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خب بذارین از 2شنبه شروع کنم که ...




ادامه مطلب ...

زلزله!!!!

سلام به همه دوست جونیای مهربون


از دیدن عنوان این پستم تعجب نکنین! بله قراره تا یکی دو ساعت دیگه یه زلزله 10 ریشتری بیاد! البته فقط تو خونه ی ما!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این زلزله کسی نیست جز آنا کوچولوی 6 ساله

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


واااااای خدا یاد شیطنتاش که میفتم تمام موهای تنم سیخ میشه!از صبح تا حالا هم هرچی که دم دستش باشه رو جمع کردم ، یه 4،5 تایی هم سی دی کارتون آماده کردم که اومد واسش بذارم تا از جاش تکون نخوره! آخه خدارو شکر کارتون خیلی دوست داره و چند ساعت پشت سر هم میشینه نگاه میکنه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


تا نیومده بذارین واستون بگم این چند روز چه اتفاقایی افتاد.



ادامه مطلب ...

یه هفته ی شلوغ پلوغ!

سلام به همه ی دوست جونیایی که اینجارو میخونن

اول از همه امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین و در کنار اونی که دوستش دارین در آرامش کامل به سر ببرین.

خب این چند وقته که ننوشتم انقده خاطره واسم جمع شده که نگو! نمیدونم از کجا شروع کنم

2 هفته پیش  تولدم بود و چون میفتاد وسط هفته روز جمعه یه جشن کوچولو گرفتیم و چند تا از دوستام و دخملای فامیلمونو دعوت کردم و کلی بزن و برقص کردیم و شام خوردیم. تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

البته همون روز اصلی تفلدم که سه شنبه بود میخواستم از سرکار برگردم خونه که یهو موبایلم زنگ خورد،دیدم نینا دوستمه که میگه زودی بیا بیرون دم در منتظرتیم، منم سریع کارامو جمع و جور کردم و رفتم بیرون دیدم نینا و فافا تو ماشین نشستن. خلاصه رفتم سوار شدم و یهو شروع کردن دست و سوت و تفلدت مبارک بعدش نینا گفت بریم یه جایی به مناسبت تولد من قل بزنیم!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

منم که کلی ذوق کرده بودم گفتم باشه پس بریم یه جای سرسبز و خوش آب و هوا، نینا گفت: فشم یا شیان؟ اما من چون باید زود برمیگشتم خونه و محل کارمم مرکز شهره و تا میخواستیم بریم اونجا و برگردم خونه نصف شب میشد قرار شد بریم فرحزاد ،جاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت، البته من قبلش به آقای سیب عزیزم زنگ زدم و بهش گفتم که میخوام با دوستام برم ددر، اونم گفت اکشال نداره برو ولی زودی برگرد خونه، آخه سیب جونم دوست نداره من زیاد و بدون اون برم قلیون بکشم.


روزجمعه هم که تفلد گرفته بودم کلی کادو گرفتم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یه عالمه لباس و عطر و کیف و مقداری هم وجه نقد، چقدر کیف میده آدم کادو میگیره 

اما تو این هفته ای که گذشت چون سیب جونم رفته بود مسافرت نشد که همدیگرو ببینیم و قرار شده که فردا باهم بریم بیرون ومن واسه سومین بار جشن تفلد بگیرم! البته این یکی چون با عشقمه خیلی خیلی خاصه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

الان تازه از باشگاه برگشتم بعد از مدتها که قرار بود با نینا بریم بدنسازی بالاخره طلسم شکست و امروز رفتیم و کلی ورزش کردیم

از بس فعالیتم کم شده حالا که یه خرده ورزش کردم تمام بدنم درد میکنه

خب تا جایی که یادم میومد همه چیزو هر چند مختصر تعریف کردم، دیگه برم بخوابم که دارم غش میکنم از خستگی 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

پ.ن: سیب جونم میدونی که خیلی دوستت دارم ،و حاضرم به خاطرت هرکاری بکنم ، پس تو رو خدا تو هم مواظب عشقمون باش و نذار که با حرفای الکی به راحتی خرابش کنیم...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خدایا منو از تنبلی نجات بده!! آمیییییییین

اینجارو درست کردم مثلاً واسه اینکه خاطراتمو توش بنویسم اما از بس تنبلم

حوصله ی اینکارم ندارم ، اتفاقاً هفته ی پیش کلی اتفاقای خوب وبد واسم افتاد.

 

الان که اصلاً حوصله ندارم چیزی بنویسم ،بدجوری دلم گرفته،آخه عشقم رفته

مسافرت، خب منم دلم واسش بدجوری تنگیده


اما قول میدم زودی بیام و همه چیو بنویسم


پ.ن:سیب عزیزم مواظب خودت باش، سعی کن حسابی بهت خوش بگذره، میخوام با یه عالمه انرژی مثبت برگردی پیشم