زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

این روزا انقدر درگیرم که نه تنها فرصت نوشتن خاطراتم رو ندارم حتی دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره گفته بودم قراره برم مسافرت زادگاه سیبینا. خب رفتیم و جای همتونم خالی خیلیییی خوش گذشت. عمه ها و عمو و مادربزرگ و بچه هاشون بینهایت مهربون بودن و کلی عاشقشون شدم. حالا خدا کنه این احساس دو طرفه باشه و اونا هم منو دوست داشته باشن! سیب اگه ببینه باز این حرفو زدم دعوام میکنه . میگه مگه میشه تو رو دوست نداشت؟ اصلاً از رفتاراشون  معلوم بود که خیلی دوستت دارن چه میدونم والا ؟ ما خانوما همه همینجوریم فکر کنم

بعد از مسافرتم افتادیم دنبال پیدا کردن خونه، پول کمی نداریم اما قیمتا خیلیییییییییی وحشتناکه. هرجا میریم نا امید و افسرده تر میشیم. خدا جونم تو که همیشه هوامونو داشتی اینبار هم کمکمون کن مگه جز تو کسی میتونه به ما کمک کنه؟ دوست جونیای مهربونم بخدا تک تکتونو دوست دارم و به همتونم سر میزنم . اگه بیصدا میام و میرم ، اگه اینجا چیزی نمینویسم نذارین به حساب بیمعرفت بودنم بخدا فکرم خیلی مشغوله. هرچه زودتر این خونه رو هم بگیریم خیالم راحتتر میشه. واسمون دعا کنین . میدونم که همیشه به من و سیب لطف داشتین . ایشالا که همتون به اونچیزی که خواسته ی دلتونه برسید.


مدارا، عزیزدلم نمیدونی چقدر واست خوشحالم که روزایی رو که همیشه آرزوشو داشتی بالاخره فرارسیده. ازین به بعد تو هستی و لج و یه دنیا خوشبختی که انتظارتونو میکشه. بهترینارو از خدا میخوام واستون.

خرگوشی مهربونم، میدونم که چه روزای وحشتناکی رو داری میگذرونی. فقط یه چیز میخوام ازت . ناامید نشو دختر . تو و خرسی باید هوای همو همه جوره داشته باشید چون بهترین روزا بعد ازینهمه سختی بالاخره شروع میشه. زندگی که همیشه تلخ و سخت نمیشه بمونه. توکل کن به خدا گلم من مطمئنم که تو هم مثل مدارا به چیزی که میخوای میرسی.