زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

سلام دوست جونیای گلم. اول از همه مرسیییییییی از همتون که انقدر ماهید و تولدمو چه اینجا چه تو فیس بوک بهم تبریک گفتید. همتونو دوست دارم خیلی خیلیییییییی زیاد عزیزای من بخدا من آدم بیمعرفتی نیستم که دوستای مهربونی مثل شمارو یادم بره . این روزا هم از لحاظ کاری سرم خیلی شلوغتر شده ، از طرفی 6 واحد ترم تابستونی برداشتم تا ترم بعد به امید خدا دیگه این داشگاه لعنتی رو تمومش کنم از طرفیم از لحاظ روحی خیلی درب و داغونم. اونم میدونم به خاطر اینه که دارم پ.ر.یود میشم. اااااااااااه بخدا حالم از خودم بهم میخوره. انقدر تو این دوره اخلاقم عوض میشه که واسه خودمم غیر قابل تحملم چه برسه به به بقیه و مخصوصاً سیب که این وسط بیشتر از همه به اون گیر میدم. چیکار کنم خب؟ حتماً میگین که یادم رفته چقدر شب و روز دعا میکردم که بهم برسیم نه بخدا مگه میشه اون روزای عذاب آور و وحشتناک رو یادم بره؟ اما خب منم آدمم دیگه تا به یه خواسته ای میرسم یکی دیگه جاشو میگیره. الان دلم میخواد که هرچه زودتر عروسی بگیریم و بریم سر خونه زندگی خودمون آخه خیر سرمون ما عقد کرده ایم اونوقت هفته ای یه بار اونم نهایتش یه شام یا ناهار باهمیم میدونم اگه الان سیب پیشم بود محکم بغلم میکرد و انقدر در گوشم قربون صدقم میرفت تا آروم شم. حتی اگه گریه ام میکردم باز تو بغل اون آروم میشدم. خیلی عجیبه منی که تا همین دیروز فقط آغوش مامانم آرومم میکرد الان فقط و فقط سیبه که بهم آرامش میده. اصلاً وقتی پیشمه خیالم از بابت همه چی راحته.

حالا حتماً پیش خودتون میگید اینکه غصه خوردن نداره برید سر خونه زندگیتون اما نمیشه . میدونید چرا؟ مادر بنده شرط گذاشتن که تا مدرک کوفتی لیسانسمو نگیرم حق نداریم عروسی کنیم. میدونم داره به نفع ما حرف میزنه. مطمئناً کار و درس و زندگی رو چرخوندن خیلییییییی سخت تر از فقط کارکردن و درس خوندنه. اما با این سختگیریایی هم که دارن این دوران نامزدی اصلاً بهمون خوش نمیگذره.

ااااااااااااااه این پست پر شد از غرغر و ناله کردن. ببخشید دیگه دوست جونا دلم حسابی گرفته.

حالا بذارین از روز تولدم بگم . سه شنبه که تولدم بود چون سیب هرهفته سه شنبه ها باشگاه میره و فوتسال بازی میکنه قرار شد که چهارشنبه همو ببینیم. منم دو تا از دوستام با شوهراشونو گفتم که اونا هم بیان. قرارمون ساعت 8:30 رستوران کندو تو تهرانپارس بود. سیب ساعت 5 تازه رسید خونشون و بهم زنگ زد که کی بیاد دنبالم. منم نه که خیلی مهربونم دلم واسش سوخت که تو این گرما و اوج ترافیک یک ساعت بکوبه بیاد تا خونمون و دوباره برگردیم تهرانپارس و شبم دوباره منو برگدونه خونه. خلاصه راضیش کردم که با آژانس برم خونشون. ساعت یه ربع به 7 راه افتادمو دقیقاً یک ساعت توراه بودم تا برسم. انقدر تو ترافیک مونده بودم که حالت تهوع گرفتم. به دوستام اس ام اس دادم که یه ربع دیرتر بیان رستوران و خودم تا رسیدم خونه سیبینا رفتم وایسادم جلوی کولر تا خنک شم. مامان سیب با خواهرشینا رفته بودن بیرون و تا دیر وقت نمیومدن . سیبم آماده شده بود که تا من رسیدم برادرش و پسرخالشو باهم برسونیم کلاس زبان و خودمون بریم رستوران. اما من بهش گفتم که خودش اونا رو ببره و بعد بیاد خونه دنبال من. ساعت 8:15 بود که عشقم برگشت خونه. خب دیگه ازاینجا به بعدش رو خودتون حتماً حدس میزنید دیگه . هیشکی خونه نبود و ما هم حسابی بغل و بوس و این حرفا دیگه دیگه داشت دیر میشد که هول هولکی آماده شدیم و ساعت 9 بود که رسیدیم رستوران. یکی از دوستام با شوهرش اومده بود اما اونیکی که عادت داره همیشه همه جا دیر بره ساعت 9:30 اومد. شب خیلییییییی خوبی بود جاتون خالی. شام خوردیم و بعدشم قلیون کشیدیم و تا 11:30 اونجا بودیم. بجز من تولد 3 نفر دیگه هم تو رستوران بود و حسابی دست و جیغ و آهنگای شاد رو به راه بود  راستی نگفتم عشقم واسم چی کادو خرید. اگه یادتون باشه یه پلاک فروهر واسه عیدنوروز برام گرفته بود حالا هم زنجیر اونو واسم خرید که از جنس همونه و ازین طلا زیرخاکیاست. هفته ی پیش که رفته بودیم بیرون قیمت کرده بودم 1میلیون پولش بود اما به نظرم گرون اومده بود و از خریدش منصرف شده بودم ولی سیب جونم خودش رفته بود فرداش همونو واسم خریده بود

خب اینم از تولدم. دیشبم با خواهر کوچیکم رفتیم عروسی همکارش. خیلیییییییی خوش گذشت . همش اون وسط بودیم و بیشتر از فامیلای عروس رقصیدیم. منکه به تمام همکاراش گفتم که واسه عروسیم حتماً دعوتشون میکنم. همشون خیلی باحال و مجلس گرم کنن. خداییش اگه اونا نبودن هیشکی نمیرقصید و همه فقط تماشا میکردن.

دیگه دیگه اینکه هیچی دیگه فعلاً خبر جدیدی نیست. بازم از همتون تشکر میکنم بخاطر تبریکاتون. آهاااااااااان یادم رفت تو رو خدا بچه ها از من ناراحت نباشید اگه واستون کامنت نمیذارم. بخدا من به همتون سر میزنم اما نمیدونم چرا تنبلی میکنم و کامنت نمیذارم. اصلاً یه قولی میدم . ازین به بعد تو وبلگ هرکدومتون که اومدم یه نشونه از خودم میذارم تا ببینید که آنی راست میگه و عاشق همتونه.

خب دوست جونیا شب همگیتون بخیر. تو این ماه مبارک براتون بهترینارو از خدا میخوام.بووووووس بوووووووووس

لطفاً منو شطرنجی کنید!!!!

بخدا از روی گل تک تکتون خجالت میکشم. میدونم خیلی وقته اینجا چیزی ننوشتم راستش امتحانا و کار و این حرفا بهانست ،یه وقت فکر نکنید حالا که منو سیب عقد کردیم صبح تا شب پیش همیما ، نه بخدا فقط آخر هفته ها همدیگرو میبینیم اونم فقط 3،4 ساعت!!! خب دیگه خانواده ی من یه خرده سختگیرن دیگه ، منم با اینکه خیلی بهم خوش نمیگذره اما هیچوقت ناشکری نمیکنم، به همینشم راضیم ننوشتن من دقیقاً برمیگرده به تنبلیم، همین!! اما وقتی کامنتای پرمهرتونو دیدم واقعاً از خودم شرمنده شدم. قول میدم بهتون دیگه اینهمه وقت بیخبر نذارمتون دوست جونیای گلم


خب از کجا شروع کنم؟ آهان سفر شمال، راستش دوست جونیا فکر کنم بعضیاتون یه کوچولو دچار سوء تفاهم شده باشین:)) این سفر ماه عسل نبود و فقط یه مسافرت به همراه خاله و دخترخاله های سیب بود. با اینکه تو یه ویلای 4 خوابه بودیم و مسلماً شبا پیش هم میخوابیدیم اما خب بنده هنوز یه عدد آناناس دوشیزه تشریف دارم  ( اینو فقط جهت روشن شدن اذهان عمومی گفتماD: )

از بعد عقد قرار بود که بریم آتلیه و عکس بندازیم ، حالا فردا میخوایم بریم. به سیب گفتم بره آرایشگاه و مثل روز عقدمون خودشو خوشگل کنه. اما خودم آرایشگاه نمیرم. ترجیح میدم خودم، خودمو درست کنم تا اینکه آرایشگر منو مثل مترسک درست کنه. حالا خدا کنه عکسا خوب شن. لباسم سه تا میخوام ببرم. تقریباً اسپرتن. ازین لباساییه که سمر تو سریال عشق ممنوعه همش میپوشید. یه پیرهن آبی کاربنی، یه مشکی، یکی هم دورنگه، بالاش 4خونه ی ریز سفید و سیاهه،دامنشم مشکی سادست. گفتم فعلاً یه چند تا عکس همینجوری بندازیم ببینیم چه جوری میشه بعداً عکسای درست حسابیم میندازیم


4روز دیگه تولدمه ،  این اولین تولد تو دوران متاهلیمه، دوست دارم سیب سوپرایزم کنه اما فکر نکنم عشقم اهل اینجور کارا باشه، کاش بدونه که کادو و اینچیزا اصلاً واسم مهم نیست . من فقط توجه  محبت و عشق اونو میخوام که خدا رو شکر تا حالا واسم کم نذاشته


خب دیگه عزیزای دلم بازم منو ببخشید که اینهمه وقت نیومدم اینجا. روی ماه همتون رو میبوسم و عاشق تک تکتونم. فعلاً شب همگیتون به خیر . قول میدم زودی بیام و واستون بنویسم