زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

لطفاً منو شطرنجی کنید!!!!

بخدا از روی گل تک تکتون خجالت میکشم. میدونم خیلی وقته اینجا چیزی ننوشتم راستش امتحانا و کار و این حرفا بهانست ،یه وقت فکر نکنید حالا که منو سیب عقد کردیم صبح تا شب پیش همیما ، نه بخدا فقط آخر هفته ها همدیگرو میبینیم اونم فقط 3،4 ساعت!!! خب دیگه خانواده ی من یه خرده سختگیرن دیگه ، منم با اینکه خیلی بهم خوش نمیگذره اما هیچوقت ناشکری نمیکنم، به همینشم راضیم ننوشتن من دقیقاً برمیگرده به تنبلیم، همین!! اما وقتی کامنتای پرمهرتونو دیدم واقعاً از خودم شرمنده شدم. قول میدم بهتون دیگه اینهمه وقت بیخبر نذارمتون دوست جونیای گلم


خب از کجا شروع کنم؟ آهان سفر شمال، راستش دوست جونیا فکر کنم بعضیاتون یه کوچولو دچار سوء تفاهم شده باشین:)) این سفر ماه عسل نبود و فقط یه مسافرت به همراه خاله و دخترخاله های سیب بود. با اینکه تو یه ویلای 4 خوابه بودیم و مسلماً شبا پیش هم میخوابیدیم اما خب بنده هنوز یه عدد آناناس دوشیزه تشریف دارم  ( اینو فقط جهت روشن شدن اذهان عمومی گفتماD: )

از بعد عقد قرار بود که بریم آتلیه و عکس بندازیم ، حالا فردا میخوایم بریم. به سیب گفتم بره آرایشگاه و مثل روز عقدمون خودشو خوشگل کنه. اما خودم آرایشگاه نمیرم. ترجیح میدم خودم، خودمو درست کنم تا اینکه آرایشگر منو مثل مترسک درست کنه. حالا خدا کنه عکسا خوب شن. لباسم سه تا میخوام ببرم. تقریباً اسپرتن. ازین لباساییه که سمر تو سریال عشق ممنوعه همش میپوشید. یه پیرهن آبی کاربنی، یه مشکی، یکی هم دورنگه، بالاش 4خونه ی ریز سفید و سیاهه،دامنشم مشکی سادست. گفتم فعلاً یه چند تا عکس همینجوری بندازیم ببینیم چه جوری میشه بعداً عکسای درست حسابیم میندازیم


4روز دیگه تولدمه ،  این اولین تولد تو دوران متاهلیمه، دوست دارم سیب سوپرایزم کنه اما فکر نکنم عشقم اهل اینجور کارا باشه، کاش بدونه که کادو و اینچیزا اصلاً واسم مهم نیست . من فقط توجه  محبت و عشق اونو میخوام که خدا رو شکر تا حالا واسم کم نذاشته


خب دیگه عزیزای دلم بازم منو ببخشید که اینهمه وقت نیومدم اینجا. روی ماه همتون رو میبوسم و عاشق تک تکتونم. فعلاً شب همگیتون به خیر . قول میدم زودی بیام و واستون بنویسم

نظرات 21 + ارسال نظر
خرگوشی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

به به باد آمد بوی آنی آورد. خبر میدادی گاوی گوسفندی چیزی قربونی میکردیم برات بانو.
نه میخوام ببینم تو با چه رویی پاشدی اومدی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا خوبه من ازت خبر داشتم آنی وگرنه الان گازت میگرفتم ناجور

این دوشیزه بودنو خوب اومدیا

میگما رفتید عکس انداختید بعد بیا عکسات رو بذار ما هم ببینیم دلمون شاد بشه خو؟؟؟؟؟؟؟؟

خوشحالم که برگشتی عزیز دام. تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه خانومی. بوس بوس

قربونت بشم خرگوشی جونم، میدونی که من پر رو تر از این حرفام!!
اااااااا زرنگی عکس بذارم؟ اونوقت من تا حالا یه عسکم ازت ندیدماااااا

ممنونم گلم، بوووووووووس

خرگوشی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

ببخشید دخیخا چندم تولدته آنی جون؟؟؟

۲۷ تیر عزیزدلم

نیــــنا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

عزیز دلـــــــم...پیشاپیش تولد زیبات رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار سیب خوش و شاد و خوشبخت بمونی آنی ماه و دوست داشتنی من

سفر شمالت هم که خیلی زیبا بود عکسها و عکسهای اسپرتت هم ایشالا خیلی قشنگ شه عزیز دلم

مرسی نینای عزیزم، منم بهترینارو از خدا برات میخوام

نفسی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

آناناس جونم بهترینارو برات آرزو میکنم
زودی برو آتلیه عکسای خوشگل بگیر
زود به زود هم بیا آب کن دلمون برات تنگ میشه

قربونت بشم عزیزم
چشم قول میدم زود زود آپ کنم آخه خودمم دلم واسه دوستای نازی مثل شما تنگ میشه

مهتاب شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

پیشاپیش تولدت مبارک عروس خانمی
خانواده منم تو دوران نامزدی یه کم سخت گیر بودن اما وقتی عقد کردم بهتر شدن.
خوشحالم که هنوز به قول خودت دوشیزه ای!!
جات سبز بوداااااااا

قربونت بشم عزیزم
آره دیگه چه میشه کرد؟ یه خورده سختگیرن
اوهوم هنوز دوشیزه ام
مرسی عزیزم

ندا ی علیرضا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

وایییییییییییی سلام هنقد دلتنگت شده بودم تولدت مبارکککککککککککککککککککککک پیشاپیش ایشالله ۱۲۰ ساله شی و همیشه شاد و خوشبخت باشی بانو ی من زود زود بیا راستی فارغ التحصیلیتم مبارک

سلاااااااااااام عزیزم ، منم دلتنگ تک تکتون بودم گلم
مرسی عزیزم راستی من گفتم فارغ التحصیل شدم ؟ !!!! ایشالا ترم بعد

بانو شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام آناناس جان
خوبی؟
خوشحالم که تنبلی رو گذاشتی کنار و اومدی نوشتی
موفق باشی
عکس گرفتید؟
بازم مثل همیشه خوشگل دیگه
راستی عکسهای شمال هم خیلی رمانتیک و قشنگ بود

آره اکثر خانواده ها روی این مسئله سخت گیرن حتی خانواده ما
بوس بوس
ببخش یکبار نوشتم پرید
فعلا

سلام گلم
قربونت بشم تو خوبی؟
منم خوشحالم که دوباره برگشتم پیش دوستای مهربونم
آره عزیزم کلی عکس گرفتیم، حالا نمیدونم ولی شاید 1،2 تاشو با اجازه ی سیب اینجا بذارم اونوقت شما باید بگید که خوگشل شده یا نه؟

برای عکسای شمالم مرسی عزیزم نظر لطفته

سختگیری خانواده ها؟ امممممممم درسته یه خورده بهمون سخت میگذره ولی خب به نظرم زیادم بد نیست

بوووووووووس گلم

شیوا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

دووووست دارم،دوووست دارم...باز زود زود بیا سر بزن...دلم برات تن
شده بود...همیشه خوشحال باشی انی جون....

عزییییییییییییزم منم دوستت دارم و دلم واسه همتون تنگ شده بود شیوای مهربونم ... بهترینا واست آرزومه گلم

کارین یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

دوشیزه جوووووووووونم نمیدونی که وقتی دیدم اپ کردی از خوشحالی جیغ کشیدم
دیگه تنبلی نکنیااااااااااااا
زود زود اپ کن باشه اناناسم

قربونت بشم کارینم
چشم قول میدم دیگه تنبلی نکنم

ندا ی علیرضا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

فکیدم ترم آخری عزیزم

نه عسیسم ایشالا ترم بعد

مستان دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

میزنم........
خوب شد جلوم نبودی والاااا....
استغفرالله.......
سکوت می کنم حالا.....




خوش می گذره دیگه؟؟؟؟

مستان دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

ما فکر می کنیم دوشیزه ای حالا
تولدتم مبارک دوشی جون

بانو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام عزیزم .پیشاپیش تولدت مبارک

خرگوشی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک/ بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی.

آنی عزیزم تولدت رو هزاران بار تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال در کنار عشقت روزهایی به قشنگی روزهایی که آرزو داری رو بگذرونی. برای خوشبختی و سلامتیت دعا میکنم. مبارک باشه روز تولدت عزیزکم


بوس بوسسسسسسسسسسسسس

سیما........ سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://khanumioaghaii.bligfa.com

سلامممممممممممممممممم به به بعد یه ماه چشممون به جمال پست تازه روشن شد.
ایشالا که عکساتون قشنگ بشه

آقای فندق و خانوم گیلاس ! سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://fandogh-gilas.blogfa.com

خانوم گیلاس نوشت : ای جان ، چقد بهتون خوش گذشته و میگذره در کل ، دوران خیلی ناسی دارین باهم !
من رمز پست قبل رو میشه داشته باشم !؟
برین آتلیه کلی عکس خوشمل بندازین ، بزنین رو شاسی !
تهرانین دیگه ؟ آنلیه کجا میری ؟!


عزیزم تولدت مبارک باشه ، ایشالا کناره آقاییت 1200000 ساله شی !
حتما آقات برات یه تولد خوب میگیره !

جیرجیرک سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.jirjirakeshgham.blogfa.com

چیه آناناس خانمم
به عشقتون رسیدید منو تحویل نمیگیرید؟؟؟
ی سرم به ما بزنی بد نیس بخدا
اسمم سانازه 21 سالمه

نفسی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

آناناس جونم تولدت مبارک خانمی
ایشالا هزار ساله شی
بهترین آرزوهارو تو این روز عزیز برات از خداوند می خوام
ایشالا همیشه شاد در کنار همسرت گلت باشی
تفلدت مبالککککککککککککککککککک

مستان جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

میدونم منو یادت رفته اما گفتم که نگفته نباشم آپم. بعد مدت ها با یه نوشته ی طولانی

somy جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://lady-purple.blogfa.com

تفلدتتتتتتتتت مبارککککککککککک دوس جونییم. بوووووووس
هروقت اومدی منم خبر کن بووس

مرسییییییییییییییی عسیم

نفس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://nafas-va-aghayi.com

تولدت مبارک آناناسی
من اکثرا خاموش میخونمت و خیلی دوست دارم:)

مرسی عزیز دلم.
منم شما رو دوست دارم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد