زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

سلام دوست جونیای گلم، خوبییییییییین؟ اول از همه مرسی برای اینکه نظرتونو تو پست قبل بهم گفتین ، راستش یه دکتری رو پیدا کردم که هم متخصص گوش و حلق و بینیه هم رینو پلاستی، یکی ازدوستام که تازه پیشش عمل کرده فوق العاده از کار ایشون راضیه، بعد از عمل هیچ دردی رو حس نمیکرده ، کوچکترین ورم و کبودی تو صورتش نبوده، خیلییییی راحت نفس میکشه و کلاً همه چیش اکیِ دیگه حالا شنبه ی هفته ی بعد وقت ویزیت داره قراره منم باهاش برم ببینم نظر دکتر چیه، راستی اسم دکتر ا.ر.دوان تا.ج.دینی هستش.


حالا بریم سر کارایی که این چند وقته کردم ، واسه محضر مامان سیب زحمت کشیدن و اینجارو رزرو کردن. البته چون مراسم خاصی نداریم و قرار شده که روز عروسی اتاق عقد هم داشته باشیم واسه همین زیاد سخت نگرفتیم.

آزمایشمون هم بخاطر اینکه من فعلاً پ.ر.یودم میمونه واسه هفته ی بعد.

خرید حلقه هامونم دیروز انجام شد. یه جفت حلقه ی ست گرفتیم. به نظرم با اینکه حلقه ها تقریباً یه شکلن خیلییییییییییی کار سختیه حلقه خریدن. اول رفتیم مرکز خرید پارسیان تو تهرانپارس. اونجا چیزی چشممونو نگرفت و اومدیم هفت حوض. بعد از کلی گشتن بالاخره تونستم یه حلقه ی ساده و خوشگل پیدا کنم. روش یه ردیف کوچیک نگین برلیان داره و یه ردیفم مدل دار تراشیده شده، به نظر خودم که خیلی خوشگله، حالا که حلقم دست سیبه ، روز عقد که انداختم دستم حتماً عکسشو واستون میذارم


راستی من روز عقد نمیخوام لباس مجلسی بپوشم و برم آرایشگاه. چون بعد از محضر قراره بریم بیرون رستوران ناهار بخوریمو با سر و ضع درست شده که نمیشه رفت. لباسام یه شال حریر مدل دار سفید، همون مانتو سفیده که سیب واسم خریده با یه شلوار جین سفیده، خلاصه سر تا پا سفیدم دیگه، خودم که دوست ندارم اینجوری بپوشم اما خب مامانم میگه عروس باید سفید بپوشه. بعد از عقدم یه روز با سیب جونم خوگشلاسیون میکنیم و میریم آتلیه عکس میندازیم .


اممممم دیگه چه کاری مونده انجام بدم؟ آهان باید هفته ی بعد برم آرایشگاهو موهامو تیره کنم. آخه بعد از عید موهامو دوباره قهوه ای روشن کرده بودم. این رنگی خیلی بهم میادا اما نمیدونم چرا دوست دارم با لباسای سر تا سر سفید موهام تیره باشه


خب دیگه دوست جونیای گلم همتونو تا پست بعدی که به احتمال زیاد بعد از عقده به خدا میسپارم و واسه تک تکتون آرزوی خوشبختی میکنمخیلیییییییییی دوستتون دارم مهربونای من


خدانوشت: خدا جونم ازت بی نهایت ممنونم واسه خاطر همه چی حتی دعواهای کوشولویی که این روزا با سیب میکنم. چون باعث میشه بیاد بیارم که من و سیب تا جند وقته دیگه رسماً زن و شوهر میشیم و تو بزرگترین کمک رو تو این راه به ما کردی. خدا جونم، خدای مهربونم همیشه هوامونو داشته باش و حواست به همه ی عاشقای دنیا باشه، مخصوصاً اونایی که دارن سختی میکشن خدایا کمکشون کن


پ.ن: سارا جونیِ آقا سالار، کجایی عزیزم؟ وبلاگت چی شد یهو؟ اگه میای اینجا یه خبر از خودت بده

نظرات 37 + ارسال نظر
نیــــنا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

آنی جونم...خیلی خیلی مبارکت باشه حلقه ات خانومی خوشگلم

حتما حتما من رو سر سفره عقد ت خیلی خیلی زیاد دعا کن عزیزم

پیشاپیش هم تبریک میگم عزیز دلم عقد خوجلتون رو

مرسی نینای عزیزم، اگه قابل باشم واسه همه ی دوستای گلم دعا میکنم

میسیز جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

آنی...دعا برای همه ی عاشقا و در آخر برای من و مسترمم یادت نره ها!
آنی عززیزم ارزوم خوشبختیته..از خدا میخوام همیشه لبخند قشنگت رو لبت باشه عروسک خانوم...
عزیزدلم این روزای قشنگ و لذت بخش نوش جونت !
دوستت دارم !
نمیدونم چرا انقد بغض دارم...یه لحظه خودمو جای تو گذاشتم...یه عالمه استرس شیرین هجوم اورد سمتم !
قدر این لحظه های قشنگ رو بدون آنی...خاطره سازترین روزهاس بنظرم...

میسیزم، خانوم مهربونم مرسی برای آرزوی قشنگت و این همه انرژی مثبتی که از کامنتت گرفتم عزیزدلم منم مطمئنم که روزای سخت تو هم مثل من تموم میشه ،آخه نمیشه که تا آخر همیشه بغض و استرس و ناراحتی داشته باشی روزای خیلیییییییییی شیرینی در انتظارته عزیزم

کارین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

واای عزیزم خیلی خوشحالم
اردیبهشتِ دوست داشتنی!!آخه من و کیا متولد اردیبهشتیم واسه همین عاشقشم
دوست دارم عزیزم
سرِ سفره ی عقد یادت نره دعامون کنیاااااااااااااااا
اناناس یادت نره هااااااااااااااااااا

کارینم ، عزیزم من از اردیبهشت دو سال پیش خاطره ی خیلیییییییییی بدی داشتم اما خدا نخواست که اون خاطره ی بد باعث شه از اردیبهشت متنفر شم حالا اردیبهشت ماه دوست داشتنی من و سیبه


عزیز دلم چشم من واسه همه دعا میکنم گلم

نی نی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.royayezibayeman.blogfa.com

عزیزم خیلی برات خوشحالم..میدونم الان چه حس قشنگی داری..توروخدا سر عقد واسه منم دعا کن هرچی که صلاحمه بشه انقد عذاب نکشم..:(
واست آرزوی خوشبختی میکنم..
از تعریفایی که از حلقت کردی به نظرم قشنگ میاد..امیدوارم همیشه تا آخر عمر دستت باشه و مبارکت باشه.بووووس

نی نی نازم از تهِ تهِ دلم از خدا میخوام که قلب مهربونت آروم شه و به اون چیزی که لایقشی برسی.

مرسی عزیزدلم، بوووووووس

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

عزیزم این لحظه ها چه لحظه های قشنگیه...
انشالله تاابد در کنار ه خوشبخت باشین..

ممنونم گلم

ندا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام عزیزم بهتون تبریک میکم اناناس جونی فقط توروخدا عکساتو رمزی نزاریا ماهاییم که وب نداریم دل داریم خوبببببببببببب

سلام عزیزم، ممنونم گلم، راستش من دوست دارم که عکسامو بدون رمز بذارم اما خب نمیشه دیگه عزیزم، من تو فیس بوکم هستم اگه اونجا عضوی آدرس بذار تا اددت کنم خانومی

خانم مدارا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

وقتی اینجا رو میخونم...
خوشبختی و بهم رسیدنتون رو یه لبخند گنده رو لبامه!!!
خیلییییییییییییییییییییی گنده!!!!
میبوسمت آناناس گلم....


بووووووووووووووووووس
سر عقد برام دعا کن!!!

مدارااااااااااااا ، نمیدونی چه حس خوبیه خوندن و دیدن کامنتای پر مهرت

میدونی که آرزوی منم خوشبختی و بهم رسیدن تو و لجه؟

دعا میکنم برات گلم از ته قلبم

بوس بوووووس خانووووووووم

ندا و علیرضا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

عزیزمی ایشالله همه چی عالی پیش میره و خانوم ما میشه خانوم خونه ی آقای سیب

مرسی ندای نازم

رویای من جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

سلام آنی جون
خانمی مبارکه هزار بار بهت تبریک میگم
ایشالا با آقاییت خوشبخت شی
میدونم همیشه برای همه دعا میکنی ولی بازم ازت میخوام سر سفره عقد که نشستی همه رو دعا کنی منم ازت دعای ویژه میخوام
بوس بوس برای عروس خانم گل

سلام گلم
مرسی عزیزم
چشم خانومی من اگه قابل باشم واسه همه و مخصوصاً واسه تو دعای ویژه میکنم گلم

بوس بووووس عسیسم

مهتاب شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

به به به سلامتی مبارک باشه
راستی آزمایش خونه که ربطی به اون نداره
منم وقتی رفتم ازمایش ازدواج پ ر ی بودم

مرسی مهتاب جونم

آخه از خانوما که آزمایش خون نمیگیرن آزمایش ادراره که خب با اون وضعیت سخته یه کم

سحر شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://nashmil.parsiblog.com

عزیزم تبریک میگم مبارکه. به سلامتی ایشالا. خییییییییییلی خوشحالم برات. میگن سر عقد هر دعایی کنی برآورده میشه هم برا خودت و هم اگه قابل بودیم برا ما هم دعا کن. دعا کن تا همه به آرزوهای قشنگشون برسن. بازم تبریک

مرسی خانوم گلم، چشم عزیزم من واسه همه دعا میکنم که به هرچی که میخوان برسن عزیز دلم

بادوم بانو شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.fandogh-va-badom.blogfa.com

وااااااااااای عزیزم.خوش به حالتون که دارین عقد میکنین..از نوشته هات معلومه که چقد ذوق و شوق داری...ایشالا خوشبخت بشید

بادوم عزیزم نمیدونم تو در چه وضعیتی هستی اما واست دعا میکنم که تو هم به خواسته هات برسی گلم، شوق و ذوق من خیلییییییییییی بیشتر از اینی که تو نوشته هام میبینی بعد از اونهمه سختی ای که کشیدیم این لحظه ها واسمون مثل یه خواب و رویای شیرین میمونه....
ممنونم عزیزم ایشالا تو هم خوشبخت شی

خرگوشی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

وای آنی جونم الهی که خوشبخت بشی عزیز دلم. دعا میکنم همه ی کاراتون به خوبی صورت بگیره و روز عقدت عالی برگزار بشه.
آنی موقع عقدت میشه منو خرسی رو خیلی دعا کنی عسیسم؟
راستی بدو عکس حلقه ت رو بذار که خیلی دوست دارم ببینمش عروس خانوم گل

خرگوشی نازم ممنونم برای دعای قشنگت گلم
مگه میشه تو و خرسی رو فراموش کنم عزیزم؟
عکس حلقمم چشم گلم میذارم حتماً اما الان دست خودم نیست ایشالا بعد از عقد

فرزانه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی عزیزم خوشبخت بشی خیلی به نامت خوشجالم گلی مبارکه همه چی که گرفتی سالن جای خوبی و دلبازه

مرسی فرزانه ی مهربونم ایشالا تو هم به زودی به اون چیزی که میخوای برسی

شیوا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://shilii.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام اناناس...خوبی؟؟؟ خیلی خیلی خوشحالم برات...میدونی آنی دلم میخواد این روزا ببینم یه مشکلی پیش اومده واسمون...واسه همین واقعا دلم میخواد این روزایی که تو توش هستی ببینم...وقتی خوشحالی واسه ما هم دعا کن...

سلام عزییییییییزم، مرسی تو خوبی گلم؟ از تهِ تهِ تهِ قلبم واست دعا میکنم که خیلیییی زود به خواستت برسی گلم

عا30( نسابانو ) یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://http://manamosyangareto.blogfa.com/

سلام عروس خانومی خوشجل ... خوفی ... خیلی خوشحالم که بعد از مدتها که اومدم وبلاگت با خبرای خوب و عالی مواجه شدم ... ایشالله سفید بخت بشی خانومی ....
راستی من اسباب کشی کردم به یه وبلاگ دیگه ... آدرسشو برات میذارم .... منتظرتم .. بوووووووووووووس

سلام نسا جونی، تو خوبی گلم؟ مرسی عزیزدلم
چشم حتماً میام پیشت عزیزم
بوس بوووووووووووس

نفســــــــــ دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

ای جان پس کارا حدودا انجام شده

اوهوم نفس جونم آزمایشمونم دیروز رفتیم و شکر خدا مشکلی نبود

ندا و علیرضا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://yekzojekhoshbakht.blogfa.com/

سلام نفس آدرس جدیدما برات گذاشتم

سلام عزیزم ، مرسی خانومی حتماً میام پیشت

[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سسسسسلام خانومیییییییییییییییییییییی...

بسلامتی انشاالله....

مراقب خودت باش عروس خانومی مهربون

نرگس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

سسسسسلام خانومیییییییییییییییییییییی...

بسلامتی انشاالله....

مراقب خودت باش عروس خانومی مهربون

سلااااااااااااام نرگس جونم، ممنونم خانومی
چشم عزیزم تو هم مراقب خودت باش گلم

نرگس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com


محضرتون خوشمله..بسلامتی انشاءالله عزیزم

مرسی عسیسم ، آره واسه یه عقد ساده ی محضری جای خوبیه

جزتوتمومه دنیا پر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

عزیز دلم منو ببخش.. راستش ادرس وبتو هی گم میکردم لینکت میکنم که دیگه گمت نکنم.. به بههههههههه.. میبینم که اناناسی ما هم داره عروس میشه .. خب عزیزم به سلامتی .. خیلی خوشحال شدم و البته ذوق زده.. ایشالا که همه چی عالی جلو میره دوستم. خوشبخت باشی خانوم گل

وااااااااااای ببین کی اینجاست؟ خیلی خوشحالم که واسم کامنت گذاشتی پری مهربونم، مرسی عزییییییییییییزم ایشالا تو و عسلیت هم خوشبخت باشید گلم

دوست پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

عزیزم اگه از دکترت مطمئنی حتــــــــــــــــــــــــتما این کارو بکن من دو سال پیش عمل کردم نه دردب داشتم نه هیچ مشکل دیگه ای چهارشنبه عمل کردم و شنبه رفتم سر کلاس یعنی هیچ ر.وزی نیاز نشد که مرخصی بگیرم ...در کل عمل فوق العاده آسونیه...مطمئن باش اونقدر علم پیشرفت می کنه و همه دورو بریات عمل می کنن که بالاخره ترغیب میشی 10 سال دیگه عمل کنی...پس چه بهتر که قبل از عروسیت این گارو بکنی که هیچچ وقت حسرت نخوری

میدونی چیه عزیزم؟ من فقط ازین میترسم که نکنه بینیم بعد از چند سال افتادگی پیدا کنه یا تغییر شکل بده وگرنه خیلیییییییییی دوست دارم که عمل کنم میشه بپرسم شما کدوم دکتر رفتی گلم؟

هدیه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

اناناس جون من تازه به وبت اشنا شدم امیدوارم خوشبخت بشی موقع عقدت هم من دعا کن

مرسی عزیزم چشم گلم اگه قابل باشم واسه هه دعا میکنم

بهارک جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام عروس خانم خوشگل
انقدر برات خوشحالم که خدا میدونه! تورو خدا عکساتو رمزدار نزاری ها! خوب ماهم که وب نداریم دوست داریم ببینیمت
عزیزم درمورده بینیت هم خیلی مواظب باش. من خودم ١ سال پیش جراحی کردم، دکترم هم میگفت لازم نیست ولی من دلم میخواست دیگه! ولی الان میگم اصلن ارزشش و نداشت. دمترم از بهترین دکترای تهران بود، شاید اسمش و شنیده باشی، دکتر شیروانی، ٧ تومن هم شد ولی میدونی بینی خودت دیگه نیست. من عکست رو ندیدم ولی مطمئنم که خیلی نازی پس این ریسک و نکن! آب ریزش بینی و اون حساسیتش همیشه باهات میمونه! توروخدا خام این دکتر ها نشو
برات بهترین هارو آرزو میکنم عزیزم

سلام عزیز دلم
قربونت بشم ، به خدا منم دوست دارم که رمزی نذارم اما خب نمیشه اگه تو فیس بوک عضوی آدرستو واسم بذار اددت کنم
بهارک جون راست میگی؟ یعنی به نظر تو ارزش نداره؟ آخه من از خیلیا پرسیدم اکثراً راضی بودن و هیچکدوم مشکل آبریزش بینی رو نداشتن دیگه دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکار کنم، مامان و بابام که به هیچ عنوان راضی نیستن اما سیب گذاشته عهده ی خودم

کارین شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

هنوز تولدم نشده که
۲۰ اردیبهشتِ
رمزم:فاصله

مریم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

آناناس عزیز تبریک میگم
ایشالاااااااا یکی از خوشبخت ترین زوج های دنیا بشین
همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
هیچ وقت، هیچ چیزی بینتون جدایی نندازه
راستی من که وبلاگ ندارم، میخوای آدرس ف*ی*س ب*و*ک بدم؟

مرسی گلم
آره عزیزم اگه آدرس فیس بوکتو بذاری حتماً اددت میکنم

مستان شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

آنی چی شد؟
رفتی پیش اون دکتره؟
منم تصمیمم واسه عمل خیلی جدی شده

آره عزیزم رفتم ، حالا میام مفصل تعریف میکنم چی شد

خرگوشی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

آنی خانومی چون محضرت رو ما میشناسیم و نزدیک خونه ی آقامونه پس ما هم دعوتیم و میایم هوراااااااااااااااااااااا

واااااااااااای راست میگی خرگوشی؟ پس خرسی و سیب بچه محلن
قدمتون روی چشم تشریف بیارید خیلییییییییی خوشحال میشیم

بانو یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام عروس خانم انشالله خوشبخت بشید .
راستی مشتاقانه منتظر دیدن حلقه هاتون هستم . حتما خیلی خوشگله .
تازشم دختر به این خوشگلی بینیت که ایرادی نداره .

بوس بوسییــــــــــــــــی

سلام بانوی عزیزم، ممنونم گلم
عکس حلقه هارو حتماً بعد از عقد میذارم عزیزم.

بانو به خدا ناشکری نمیکنم اما خب انقدر همه عمل میکن و تغییر قیافه میدن خب منم دلم میخواد

بوس بووووووووس عسیسم

خانوم مدارا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

من که با اینکار کلا مخالفم
به نظر من دماغت خیلی هم خوبه و نیازی به عمل نمیبینم اصلنی

مدارااااااااااا ، به خدا خیلی قشنگ میشما بینیم از نیمرخ اصلاً خوب نیست
اصلاً اینجوری که شد 2 تا عکس میذارم ببینی نیاز داره عمل شه یا نه

مستان یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

تو کجایی پس؟
آنی یه دکتر پیدا کردم از تو سایتش کاراشو دیدم خوشم اومد. فردا دارم میرم پیشش

ببخشید مستان جونم بخدا این روزا انقدر کارام تو هم گره خورده که وقت سر خاروندنم ندارم
کدوم دکتر؟

سارا و سالار دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

سلااااااااام عزیزم
تبریک عروس خانوم فکر کنم الان دیگه عقد کردی نه ؟ آخه تاریخ نگفته بودی اینجا ! عکس بذاریاااااااااااااا منتظرم ببینمت
من که آدرس جدیدمونو بهت گفتم دوستم ! توی خصوصی بهت میگم الان

سلااااااااااام سارا جونی
نه گلم هنوز عقد نکردیم 2/22 تاریخ عقدمونه یعنی هفته ی بعد
مگه میشه عکس نذارم؟

نه سارایی بهم نگفته بودی اما الان کلی ذوق کردم کامنتتو دیدم

همسفر پاییزی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام بر آناناسی که الان بر فراز ابرها سیر میکنه
ایشاا... به سلامتی خانمی
دست مامان اقای سیبم درد نکنه محضر خوشگلیه.
امیدوارم که این دفعه به عکسات دیر نرسم

آناناسی آخه تو اصلا نیاز به عمل نداری دختر.نکن این کارارو با خودت

سلااااااااااام پاییزی جونم، وااااای کلی خندیدم به این جملت ولی بخدا بر فراز ابرها نیستم ، فکر کنم اوضاع بعد از عقد بهتر شه ، نه؟

آره دستشون درد نکنه جاش خوبه ، راضیم

عکس گذاشتم بهت خبر میدم که جا نمونی

پاییزی باور کن احتیاج دارم ، اصلاً از این رو به اون رو میشم

خرسی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

سلام عروس بانو ،آناناس خانوم مهربان .. اینقدر خوشحال شدم وقتی خرگوشی جونم خبر داد ک کار شما ب خیر و خوشی به سر انجام رسید .. بدو بدو اومدم خوندمت ببینم چی شده .. شادی و خوشی ابدی رو براتون آرزو میکنم ، خوشبختی فقط و فقط داشتن و اعتماد کردن به همدیگست .. همیشه خوشبخت باشید کنار هم .. تازه عروس خانوم اومدین تو محله ما خرید کردین و جا رزرو کردین .. خبر میدادین با بچه محلها می اومدیم پیشواز .. تازه من این محضر رو از نزدیک دیدم شیرینی یادتون نره ها ...

به به به سلام آقای خرسی، ازینورا؟ راه گم کردین آقا، خجالتمون دادین، خیلی خیلی ممنون. ایشالا که کار شما و خرگوشی عزیزم هم به خوبی و خوشی به سرانجام برسه. باهاتون کاملاً موافقم در مورد خوشبختی و خدا رو شکر میکنم که در کنار سیب عزیزم تونستم به خوشبختی برسم


ای بابا پس شما هم با سیب جونم هم محله ای هستین؟ پس چرا ما شما رو تا حالا ندیدیم؟!!!


من خودم هنوز از نزدیک این محضرو ندیدم حالا خوب هستش آقای خرسی؟

شیرینی هم چشم در خدمت شما و خرگوشی جونم هستیم

فاطمه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

اناناس عزیزم من یه خواننده خاموشم که وقتی از طریق وب مدارا پست خواستگاریتو دیدم واقعا خوشحال شدم با ایکه اولین بار بود اومده بودم وبتون
خانومی برات دعا میکنم که به اون زندگی که همیشه خودتو سیب ارزشو داشتین و در موردش حرف میزدین برسین ارزو میکنم همیشه لبخند رو لباتون باشه و از ته دلتون خوشبختیتونو احساس کنین ...
عزیزم اگه میشه واسه منم دعا کنم میدونم سخته ولی همیشه میگن دعا سر عقد براورده میشه دعا کن همه ی عاشقا روزایی مث این روزای شم رو تجربه کنن دعا کن هیچ عاشقی نباشه که بخواد حسرت داشتن معشوقشو بخوره خواهش میکنم فراموشم نکن تو دعاهات که خیلی محتاجم ببخش

ممنونم عزیز دلم خیلی خوشحالم که یه دوست جدید دیگه پیدا کردم


ایشالا تو هم به هرچیزی که میخوای و آرزوشئ داری برسی گلم

چشم عزیزم من اگه قابل باشم واسه همه دعا میکنم بزرگترین آرزوم همینه که همه ی عاشقا طعم وصال رو بچشن

مستان سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

عروس خانوم دیگه تحویل نمی گیری؟
اینه؟
میدونم سرت شلوغه عزیزم. ایشالا همیشه به خوبی و خوشی. باور کن دارم روزشماری می کنم تا لحظه عقدت

نهههههههههههه بخدا نستان جونم، این حرفا چیه گلم؟
بخدا خیلی سرم شلوغه ، تو خیلی بهم لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد