زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

چند وقتیه یه فکر مثل خوره افتاده به جونم، اونم اینه که تصمیم گرفتم بینیمو عمل کنم، با اینکه خیلییییییییی میترسم از عمل اما از بعد از عمل بیشتر میترسم اینکه نکنه بینیم از اینی که هست بدتر شه یا حتی اینکه نکنه بعد از عمل بهوش نیام!!! حالا دوست جونیا از شماها کسی عمل کرده؟ آیا راضی هستین؟ بعدش شماهایی که عکسامو دیدین به نظرتون خیلی بهتر نمیشم اگه عمل کنم؟

نظرات 29 + ارسال نظر
رویای من یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://dusetdaramazizam.blogfa.com

عزیزم تا اونجایی که من میدونم عمل بینی درد نداره و بیشتر قلقلک داره اطرافیانم زیاد عمل کردن
ولی همه میگن عمل بینی ریسک داره ممکنه بینیت خیلییییی خوب بشه ممکنه هم خدا نکرده بد شه
من صورت خوشگلتو ندیدم ولی اگر بینیت گوشتیه عمل نکن
عزیزم
ولی به نظرم باید دختر نازی باشی

منم بخاطر همین ریسکش میترسم گلم اگه یکی پیدا میشد که بهم 100% این اطمینان رو میداد که عمل بینیم کاملاً موفقیت آمیزه و خیلیییی خوب میشم حتماً اینکارو میکردم

راستی مرسی از نظرت عزیزم

نی نی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ http://www.royayezibayeman.blogfa.com

به نظر من به دردسرش نمی ارزه گلم..دردش بماند من دوستم متوجه نمیشه کی بینیش میاد..یعنی من بهش میگم مثلا بینیتو پاک کن..صدات عوض میشه..تا 4 5 ماه ورم داری..بعد عمل دوستم میگفت بینیشو دکتر با تمام قدرت ماساژ میداد میگفت جیغی میزدم..کلا خیلی دردرسر داره..اگه ضربه بخوره وحشتناکه..این دوستم که خیلی اذیت شد..ولی مثلا یکی دیگه از هم دانشگاهیام میگفت من اصلا درد نداشتم..ولی عکسشو نشون داد یه ساعت بعد عمل تمام دور چشمش کبود بود و پف کرده بود..
ولی خب خوشگله..فک کن بینیت اینجوری خوشگل و عروسکی بشه من دوس دارم ولی به نظرم به دردسرش نمی ارزه..

وااااااااااای نی نی جونم آره همین دردسراش باعث میشه تردید داشته باشم مخصوصاً منکه شاغلمو نمیتونم تا 4،5 ماه سرکار نرم که!
اما امروز یکی از دوستامو دیدم که قبل از عید عمل کرده بود و کوچکترین کبودی و ورمی نداشت .فوق العاده از عملش راضی بود و میگفت هیچی از عمل و بعد از عمل نفهمیده ، باز باعث شد یکم دیگه ترغیب شم برم

سحر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ http://nashmil.parsiblog.com

به نظر من اونی که خدا خودش صلاح دیده از همه قشنگتره!! من که میترسم تازه چند نفری رو هم میشناسم که عمل کردن و الان ناراضین یعنی بدتر از قبل هم شده. تازه عزیز بینی تو نیاز به عمل نداره که خودش قشنگه

آره بخدا سحر جونم خودمم میدونم ناشکریه اینکارم، در برابر خیلیا صورت من واقعاً مشکلی نداره اما این فکرای احمقانه دست خودم نیست از بس دور و برم بینی عملی میبینم منم هوس میکنم اینکارو کنم

مهتاب یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

نکن این کار رو خانمی
به خدا چهره ات خراب میشه

راست میگی مهتاب جونم؟ اما خیلیا که عمل کردن خوشگلتر شدنا

شیوا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://shilii.blogfa.com/

سلام آناناس...نه نکنی این کارو ها....تو که نیلزی نداری آناناس خوبی عزیزم

سلام عزیزم، مرسی دوستم نظر لطفته اما به نظر خودم بینیم یه خورده کپلیه یعنی فکر میکنی عمل کنم بد میشم؟

سیما... یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://khanumioaghaii.blogfa.com/

سلام خانومی من که عکستو ندیدم اما به نظرم عمل بینی یک چیزه کاملا شانسیه مثلا یکی از فامیلایه ما دو تا دوقلو داشت که همزمان با هم تو یه روز پیش یه دکتر عمل کردن هر دوشونم میخاستن بینیاشون یه شکل بشه اما الان اصلا بینیاشون شکل هم نیستو مال یکیوش خیلی خوبه و مال اون یکی خیلی افتضاح به نظرم خیلی تحقیق کن که پیش چه دکتر بری

همین دیگه نه که من خیلییییییییی خوش شانسم میترسم از اینیم که هست بدتر شم؟ البته گلم فکر نکنی الان بینیم خیلی بده راستش به صورتم میاد اما دوست دارم کوچیکتر شه حالا چند تا دکتر خوب پیدا کردم باید برم ببینم اونا چی میگن عزیزم

مستان یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

یادته می گفتی من و تو افکار مشترک داریم؟
منم یه چن وقته فقط و فقط دارم به این فکر می کنم که دماغمو عملکنم ولی می ترسم که بهم نیاد بعدش.
ولی آنی بینی تو هیچ ایرادی نداره. جدی می گم. ارزش نداره خودتو بندازی تو دردسر

دیدی مستان جونم میگم من و تو همزادیم؟
خداییش راست میگی؟ آخه یکی از دوستام رفت قبل از عروسیش عمل کرد تو عکسا و فیلم عروسیش فوق العاده شده، حالا عزیزم یه دکتر خیلیییییییییی خوب پیدا کردم میرم پیشش بعد میام میگم چی گفته

نرگس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام آنی جون....

خیلی ناراحت شدم از خوندن پستت! اخه از اون حرفا بود!

آنی جون تو خوشگل هستی و در ضمن من هیچ عیبی از بینیت و قیافه ات ندیدم..

خیلی خیلی و شدیدا مخالفم که عمل کنی...

البته خودت میدونی عزیزم

سلام عزیز دلم

قربونت بشم تو بهم خیلی لطف داری اما نرگس جونم بینیم یه کوشولو بزرگه ها، نیست؟!!


اما چشم قول میدم اگه دکتر گفت که نیازی به عمل ندارم اینکارو نکنم

❤جـکـــ❤رز❤ یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.justloove.blogfa.com

وااااااااااااااااااای عمل من که وحشت میکنم
آنانا س جونم تو که بینیت مشکلی نداره عزیزکم...نکن عمل خوب:(

منم میترسم رز جونم اما خب شدیداً دلم میخواد که یه بینی کوشولو و خوشمل داشته باشم

minji دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام
این چه کاریه؟
بینیتو عمل نکن حالا هر شکلی که هست خدا صلاح بندشو بیشتر می دونه یا دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
آره عزیزم تو راست میگی خدا خودش بیشتر میدونه که چی به صورت من بیشتر میاد

سارا و سالار دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

نهههههههههههههههههه عمل نکن ... بینیت که خوبه. دوستای من که عمل کردن شاید از نظر قیافه بهتر شده باشن اما موقع نفس کشیدن همشون بلااستثنا خس خس میکنن. بلند نفس میکشن.
دو تا دختر خاله هامم عمل کردن ، اونا ام خس خس میکنن. نمیدونم متوجه منظورم میشی یا نه !
ولی بینیت خوبه عمل نکن. به این چیزای بعدش نمی ارزه اصلااااااااااا ...
این نظر من بود.

وااااااای آره سارا جونم منم خیلیا اطرافم هستن که به سختی نفس میکشن اما یکی دوتاشونم هیچ مشکلی نداره ، راستش کم کم دارم پشیمون میشم ازینکار

مستان دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

آره حتما به من بگو. آدرسشم به من بده ببینم چطوریه

باشه مستان جونم

میسیز دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

آنی نکن اینکارو !عواقب زیاد داره.بد نفس کشیدن یکی از بدترین عواقبشه !
بعدشم تو که بینیت خیلی خوبه آنی.من از نزدیکم دیدم.خیلی بهت میاد.نکن این کارو بنظرم!

میسیییییییییییز راست میگی؟ بینیم واقعاً به صورتم میاد؟چه میدونم والا؟ فعلاً که بیخیال شدم

نفســــــــــ سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
منم عجیب این فکر افتاده به جونم
اما بینی من گوشتی و میگن دوباره برمیگرده حالا اگه ضایع نمیشد خوب بود
اما میگن گوشت اضافه میاره
یه دوستم عمل کرده گوشتی بوده بعد از ۲ سال الان نمیشه به بینیش نگا کرد
ولی به دکتر خیلی بستگی داره
اگه دکترت خوب باشه درد هایی که میکشی و ورم ها اینا رو میشه تحمل کرد
ببین تو بینیت به صورتت میاد ولی مسلمه اگه عمل کنی از اینی که هستی زیبا تر میشی ولی به نظرم اگه صبرت زیاده عمل کن
چون ۳ ماه نمیتونی درست نفس بکشی و کبودی داره و باید چسب باشه روش مدام

سلام نفس جونم
میدونی چیه اگه اون بینی ای که مدّنظرمه دکتر بتونه درستش کنه عالی میشه نفس اما خب این کاملاً یه ریسکه و ممکنه اصلاً خوب نشه

منم یه چند نفریو دیدم که تازه بعد از 5،6 بار عمل بینیشون اصلاً قابل دیدن نیستن بینی گوشتی هیچوقت به قشنگی استخونیا نمیشه

اگه میدونستم که عملمم کاملاً خوب میشه حاضر بودم دردشو تحمل کنم

خرگوشی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

آنی تو به این خوشگلی عمل بینی میخوای چیکار. سعی کن سریعتر این ویر رو از خودت دور کنیا.
از کجا معلوم بعد عمل خوشگل تر بشی؟؟؟؟؟؟؟ بنظر من که الان خیلی نازی اتفاق اون روز داشتم به میسیز میگفتم که آنی داره ماشالله روز به روز خوشگل تر میشه.

عزیز دلم ، خرگوشی جونم تو خیلی به من لطف داری گلم. من دیگه دارم کم کم پشیمون میشم چونکه بینیمم گوشتیه میترسم که اصلاً خوب نشه، من فقط بخاطر عکسا و فیلم عروسیم دوست داشتم عمل کنم اما دیگه مهم نیست آرایشگر و عکاس اگه کارشون رو بلد باشن خوب میشم نه؟

راستی تو و میسیز خجالت نمیکشین را به را میرین بیرون به من نمیگین؟

نداو علیرضا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلامممممممممممممم جیگری دست نزنیشا دماغت خیلیم خوشگله

سلام ندا جونم چشم گلم فعلاً منصرف شدم تا ببینم بعداً چی پیش میاد

نفســــــــــ چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

بعدشم انانس میدونی چیه تو با همین بینی خیلی نازی فک کن بینیت میخواس مثه علی صادقی باشه
اونوقت واقعا باید عمل میکردی
آخه تو بینی خوبی داری که به صورتت میاد واقعا
ولی من واجب العملم
که میخوام بعد از زایمانم عمل کنم
آخه میگن بینی گوشتی بعد از زایمان بزرگتر میشه

عزییییییییییییییزم مرسی ازینهمه اعتماد به نفسی که بهم میدی اما خداییش بینی علی صادقیم به صورتش میادا


گلم تو هم واجب العمل نیستی اما مسلماً اگه عمل کنی خیلیییییییی خوشگلتر میشی، بذار نی نیت بدنیا بیاد اونوقت دیگه انقدر سرگرم کارای نی نی میشی که فکر عمل از سرت میفته

مریم چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام خانم آناناس
از خوانندگان خاموشم
من بینمو عمل کردم، الان هم خیلی راضیم، یعنی هر کس بینیمو میبینه میگه خیلی طبیعیه
اول اینکه اگه دوس داشتی عکستو بده یا رمز بده که ببنیمت،آخه من دیگه اونقد دیدم و توجه کردم که تقریبا می تونم بفهمم خوب میشه یا بد.
اینم بدون که اگه ذره ای به عمل شک داری یا به دکترت اطمینان نداری کلا بیخیال شو
منم که واقعا این کار و دوست داشتم هفته ی اول زجر کشیدم البته اینم بگم که زجرش واسه هر کس تو یه جاییه.
بازم اگه سوالی داشتی یا فک کردی میتونم کمکت کنم،خوشحال میشم بهم بگی

سلام عزیزم
راستش راجع به عمل که کلی سوال دارم، اینکه بعد از به هوش اومدن چه حالی داشتی؟ بعد یعنی چی زجرش واسه هرکس تو یه جاییه؟ تو نفس کشیدن مشکلی نداری؟ حس بویاییت چطور؟
در مورد عزیزم من رمزو واست فرستادم که ، حالا الان دوباره واست میفرستم

آزی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

میدونی؟آدم دماغشم معمولیه یکی دماغش خرطومه بعد تو کلی جلوش حس خوب داری..بعد اون خرطومی عمل میکنی میشه عروسک بعد تو همینجوری هستی با ی ذره عیب کوچولو رو بینیت..من خودمم مشکل دارم..مشکلمم فقط خودم قبول دارم بقیه همه میگن دماغت هیچ مشکلی ندارره..ولی کلی سبک سنگین کردم و به این نتیجه رسیدم وقتی باید عمل کنی که واقعا عمل نکردنشم انقدر بد باشه..مثل دوستم که دماغش واقعا ی کوه بود..1میلیون و 700 عمل کرد..توی رشت پیش ی خانومی...انقدر طبیعی و ناز شده که حد نداره خوب آدم دلش میخواد..مخصوصا که وقتی عمل کرده نمیدونم چرا چشاشم انقدر کشیده شده و نازز شده ولی واسه ماها که ی ذره خودمون حساسیم و عیب خیلی کم داره نمی ارزه..یعنی باید انقدر دماغت بد باشه که بگی اگرم ریسک کنی و خراب شه دیگه بدتر از الان شه..اتفاقا فکر میکنم دماغی که ی ذره ایراد داره خیلی سخت تره عملش و حتی نمیتونی به تجربه ی دکترم عمل کنی..میزنه ناقصت میکنه بیا درست کن..ی دختری بود نشون داده بودن نوک دماغش ریزش پیدا کرده بود کلا..نمیدونم دیدی یا نه..من هر وقت میخوام غر بزنم از دماغم اونو تصور میکنم تا از سرم بیفته
راستی من دوسته نینآم..

واااااااااااااای آره راست میگی، دقیقاً این اتفاق واسه من افتاده، دوستم یه تپه دماغ داشت تو صورتش، بعد قبل از عروسیش رفت عمل کرد ، اصلاً قابل باور نبود که از اون دماغ گوشتی به اون بزرگی بشه یه دماغ کوچیک و خوشگل درآورد، عکسا و فیلم عروسیش فوق العاده قشنگ شده بود. حالا فکر کن قبل از عمل بینی من در برابر اون خدایی میکرد اما حالا اون داره به من اصرار میکنه که برم عمل کنم. راستش من فقط ازین میترسم که نکنه بعد از چند سال افتادگی پیدا کنه


در ضمن از آشنایی باهات خوشحال شدم دوست جونی نینا جون

نیــــنا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

وااااااااااااااااای آنی جونم اینکارو نکنیااااااااا!!!!!

اولا که صدات عوض میشه،بعد ممکنه اصلا خوب نشی خدای نکرده،بعدش حس بویایی ات رو از دست میدی 60% اش رو بعدم که کلی دردسر داره ،کبودی،ورم و ...

بعدم من با ی دکتری صحبت کردم می گفت بعد از 10 سال دوباره بینی شروع به رشد میکنه غضروفش بعدم اگه گوشتی باشه بعد از دو سال دوباره بر می گرده

به نظر منم خیلی خیلی بینی ات به صورتت میاد و نیازی به عمل نداری!!!

نینا جونم واسه همین چیزاست که تردید دارم تو عمل وگرنه تا حالا عمل کرده بودم، راستش بینی من اصلاً احتیاج به تراشیدن و اینکارا نداره فقط نوک بینیم یه خورده کپلیه که اونم میترسم دکتره بزنه داغونش کنه یا مثل نوک بینی مایکل جکسون شه!!!!!

آقای فندق و خانوم گیلاس ! پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ http://fandogh-gilas.blogfa.com

خانوم گیلاس نوشت : عکست توی پست قبلیات نیومد که ببینمت ، چرا !؟
اگه دماغتو ببینم بهتر میتونم نظر بدم !
اما خودم کلا با عمل زیاد موافق نیسم !
دردش بعد از بهوش اومدن ِ ، خیلی بدجور میشه و تا یه چن وقتی خنده و خواب و نفس کشیدن یکمی تبدیل به عذاب میشه و ضربه هم نباید بخوره بش دیگه !
و اینکه اگه بعد از عمل سوراخ بینیت کمتر شه توی نفس کشیدن مشکل پیدا کنی و یا بینیت بد شه هم خیلی ریسک ِ دیگه !

عزیزم عکسامو بعد از چند روز برمیدارم

منم عمل رو دوست ندارم اما وقتی میبینم همه دور و برم بینیاشونو عمل کردن و خیلی خوشگلتر شدن من دلم میخواد، البته بینشون کسایی هم هستن که واقعاً با عمل از ریخت و قیافه افتادن یا موقع نفس کشیدن فس فس میکنن اما همه میگن اگه دکترت خوب باشه اینجوری نمیشه ، حالا واقعاً نمیدونم چیکار کنم، اصلاً می ارزه ریسکشو قبول کنم یا نه؟

سارا و امیــــرش پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://miss-love-mr.blogfa.com/

شمـــــــــآ انقده خوشگلی که دیگه دماغت اصن بچشم نمیـــاد

وااااااااااای عزیزم تو خیلی بهم لطف داری ، میدونی سیبم همینو میگه ولی فک کن اگه عمل کنم چقدر قشنگتر میشم

خرگوشی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

وای من فدات بشم عزیزم. بخدا این سری یدفعه ای شد. چشم این سری حتما قرار میذاریم که با هم باشیم. فقط تو مشکلی نداری برای روز و ساعتش؟‌بخاطر کارت میگما عسیسم

خدا نکنه خرگوشی جونم من فقط شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 5 به بعد میتونم باشم بقیه ی روزا همش کلاس دارم

سحر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://nashmil.parsiblog.com

آناناس جون من آدرس وبلاگ سارا رو هر چی میرم میگه مسدود شده!! همون سارا و سالار! میشه کمکم کنی؟ آخه دیدم تو لیست دوستات تو هم داریش. مرسی گلم

نه عزیزم منم نمیدونم یهو سارا جونی وبلاگش چی شد

........... جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

پسرا هم اپلاسیون می کنن آرایشگاه؟

بله عزیزم بعضی مراکز اینکارو انجام میدن

کتی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

ببخش من خواننده خاموشتم . می تونید از زی زی بپرسید اون دوستش پیش دکتر تهرانی در رشت عمل کرده یا نه؟
آخه من یک ماه دیگه عمل دارم و می ترسم . خواهش می کنم . بپرسید خوب شده؟
خواهششششششش

عزیزم من کامنتتو تایید میکنم اگر آزی جون خوندن خودش بهت جواب میده

کتی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

(((((منظورم آزی دوست نیناست)))))

saghar جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

آناناس جونم من به نظرم بینیت رو صورتت میآد یعنی متناسبه....
اسم این دکتره که گفتی خیلی آشناست!!!!
مگه شماها اصفهانین؟

آره عطیه جونم بینیم به صورتم میاد اما اگه عمل کنم خیلیییییییی خوشگلتر میشم

نه گلم ما تهران هستیم این دکترم تو مرکز آلفا عمل میکنه

مریم شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

عزیزم بعد از اینکه به هوش اومدم من بر عکس اونایی که با من عمل شده بودن خیلی بهتر بودم(تاثیر داروی بیهوشی روی هر کس متفاوته) من سریع تر از همه شروع به خوردن کردم فقط سردرد داشتم(اونم به خاطر یخ روی صورتم بو) که برام ش*ی*ا*ف گذاشتن، فک کنم دو بار هم دست* ش* و یی رفتم چون تا نری مرخص نمی کنن
مثلا یه نفر توی درآوردن تامپون ها اذیت می شه، یکی موقع خوابید یا غذا خوردن و یا موقع درآوردن گچ روی بینی...
من به هیچ وجه تو نفس کشیدن مشکل ندارم،بخیه از بیرون ندارم، حس بویاییم هم خوبه و یه چیزی که برای خودم خیلی مهم بود، این بود که سوراخ های بینیم تا به تا نشه که اصلا اینجوری نشد خدارو شکر.
اگه دوس داشتی من که آدرس ایمیلم و گذاشتم تو یاهو با هم بچتیم
در مورد رمز هم چیزی برای من نیومده، من وبلاگ ندارما و فقط آدرس میلمو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد