زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

و اینگونه بود که 13 ما به در شد!!:))))

به جرات میتونم بگم که 13 بدر امسال شیرین ترین 13 بدری بود که تو این بیست و چند سال تجربه کردم. سیب 11 ام از مسافرت برگشت. اما 12 ام نشد که همدیگه رو ببینیم و قرار رو گذاشتیم واسه 13 بدر. آلارم موبایلمو گذاشتم رو ساعت 9 که خواب نمونم، صبح که پاشدم بعد از یه صبحونه ی الکی رفتم که آماده شم. میخواستم با یه مدل جدید اینبار برم پیش عشقم. موهامو فرق باز کردمو مثل مدل موهای سمر و نهال(عشق ممنوعه) فرِ درشت، کردم.پشت سرمم با کلیپس جمع کردم بالای بالا، بامزه شدم. خواهرم که تا منو دید گفت مثل سمر شدی یه آرایش خوشجلم کردمو به عشقم زنگ زدم. اونم بیدار بود و داشت حاضر میشد. بهش گفتم نزدیک خونه که رسیدی زنگ بزن تا مانتومو بپوشم. ساعت 12 بود که رسید و من تند تند مانتومو پوشیدم و یه دوش اساسی هم با عطر محبوبم گرفتم و زودی رفتم پیش عشقم تصور کنید منو با کفش پاشنه بلند که به زور دارم تلو تلو میخورم و راه میرم و سعی میکنم زمین نخورم در همون حال سیب سر کوچه زل زده به من با یه لبخند گنده رو لباش تو دلم گفتم خدا رو شکر مثل اینکه ازین مدل خوشش اومد. سوار ماشین که شدم اولین چیزی که گفت این بود: سلام خوشگلم!!(دیگه مطمئن شدم که این مدل رو دوست داره) بعد گفت کجا بریم؟ گفتم اول بریم یه جا ناهار بخوریم. سیب:بعدش کجا بریم؟ من: نیدونم سیب: پس میریم خونه ی ما!!!  یه خورده الکی مقاومت کردم که نه اما خداییش خودمم واسه بغل کردنش دلم یه کوشولو شده بود.

رفتیم سمت یوسف آباد  که بریم پیتزا 21 گرمی. اما شهر مثل شهر مرده ها شده بود. هیچ مغازه ای باز نبود و دیگه ساعت داشت 1 میشد که بعد از گشتن الکی تو خیابونا سیب پیشنهاد داد که بریم خونشون و از همونجا زنگ میزنیم پدر خوب واسمون غذا میارن. منم که دیدم چاره ای نداریم قبول کردم.خلاصه اینجوری بود که گاز ماشینو گرفتیمو پیش به سوی خونه

آسانسور خونه ی سیبینا کلی واسمون خاطره داره. تا در آسانسور بسته شد من بودم و سیب و یه بغل محکمو کلی بوسه

دیگه تو خونه هم فیلم دیدیمو یه خورده شیطنت و بعدشم که دیگه داشتیم از گشنگی میمردیم زنگ زدیم واسمون یه پیتزا و یه ساندویچ بوقلمون آوردن جاتون خالی خیلی بهمون چسبید(غذا رو میگما!)

ساعت 3:30 ، 4 بود که عشقم گفت اگه یه خورده دیگه دیرتر بریم میخوریم به ترافیک و واسه همین زودتر زدیم بیرون و 5 نشده بود که من دیگه خونه بودم.


خدا نوشت:خدا جونم مرسیییییییییییییی، از تهِ تهِ قلبم ازت ممنونم ، ممنونم که تو سال جدید منو داری به آرزوهام میرسونی. خدا جونم ازت خواهش میکنم که قلبای عاشقی رو که از هم دورن و یا مثل ما مشکل دارن زودی بهم برسونی. دوستت دارم مهربونترینِ مهربونا

نظرات 39 + ارسال نظر
آقای فندق و خانوم گیلاس ! دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://fandogh-gilas.blogfa.com

خانوم گیلاس نوشت : پس کلی خوش گذروندین ها !
ایشالا همیشه کناره هم خوشال و خندان و عاشق باشین !
لینک شدین !

آنی نوشت: اوهووووووووووم، کلی خوش گذشت
مرسی عزیزم، شما هم همینطور

ندا و علیرضا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

ای جونم خوشگل بانو حالا عروسی کی شد بیایم برقصیمها خو دلمان موخواهد آسانسور خاطراتمم که دارید

عزیییییییییزم ، قربونت بشم عروسیم سال دیگست
آسانسور که فقط شانس آوردیم دوربین نداره

مهتاب سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://nargol8.blogfa.com

معلومه که میچسبهههههههههههههه
هم غذا و هم .....
خوشحالم که خوشحالی
تو این لحظات که حسابی عاشقی واسه بهم رسیدن همه عاشقا دعا کن

اوهووووووووووم خیلیم میچسبه مهتابی
مرسییییییییی عزیزم
گلم بخدا من هر لحظه بیاد عاشقایی که مثل من مشکل دارن هستم و از ته دلم واسه همشون دعا میکنم

نفســــــــــ سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

ای جان خوب چون تو خوشملی هرجور مودرست کنی ناز میشی عزیزممممممم
کی عقد میکنین ؟

وااااااااااای نفسی قربونت بشم که اینهمه ازم تعریف میکنی مطمئناً چشمای ناز توست که نو خوشمل میبینه
عقدمون 22 اردیبهشته گلم، شب تولد حضرت فاطمه

somy سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

به به .همیشه به خوشی وشادی عزیزم.
منم هوسم کرد این عشق وعاشقیااا ولی من که کسی رو ندالم

قربونت بشم عسیسم

الهییییییییییی بگردم من، سمی جونم از ته ته ته قلبم واست آرزو میکنم که تو هم امسال نیمه ی گمشدتو پیدا کنی

مَریـ❤ـمـ بــآنـو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://merolak.blogfa.com

عزیزم خوشحالم که امسـآل سـآلِ وصـالتون بودهُ با همدیگه

خوشی رو حس میکنین

فدات شم عزیزم، مریم چونم ایشالا به امید مشکلات شما هم حل میشه و به زودی طعم شیرین وصال رو تجربه میکنین

parastoo سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

azizam man az khanandehaye khamushetam,kheili kheili khushhalam k b eshghet residi, ishalla hamishe shado movafaght bashi dar kenare aghaye sib :****

مرسی پرستوی مهربونم، منم برات بهترینا رو میخوام

نی نی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.royayezibayeman.blogfa.com

آخی عزیزم چقد خوب..تورو خدا واسه ما ام دعا کن..
نوش جونتون..
آره اون مدل موی سمر خیلی باحاله..

نی نی جونم شما که به نظر مشکلی ندارید اما ایشالا که به زودی میرید سر خونه زندگی خودتون

اوهوم موی سمر رو خیلی دوست داشتم

میسیز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

چه سیزده بدر شیکی اناناس !
۱۳بدر باید خاکی شی!اتیش بازی کنی!ازبس باز ی میکنی بدن درد بگیری!!رسما ۱۳ بدر یعنی خوددرگیری!!!
خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیزم..

سیزده بدر شیک؟!!!!!!!!
میسیزم ما خود درگیری داشتیم ، تازشم کلی بدن دردم گرفتیم نه که هی باهم کشتی گرفتیم ازون جهت

مرسی گلم اما میسیزم من خیلییییییییییییی ناراحتم که خوشی تو امروز بهم ریخت

کارین سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

خوب معلومه این ۱۳ به در باید باسالایِ قبل فرق داشته باشه!:)
عه خُب عکساتو میزاشتی
تو که قیافت تو هر عکسی فرق میکنه ایندفعه هم فکر کنم بیشتر قیافت فرق کرده بود و خوشگلتر شده بودی:))
هرروزتون عاشقونه عزیییییییزم
انا خیلی سانسور میکنیااااااااااا قبول نیست:((

آخه کارینم من هی چپ و راست عکس بذارم از خودم نمیگین که چه خود شیفته ام من؟

فرق که آره خیلی فرق کرده بودم اما نمیدونم که خوشگل شده بودم یا نه

مرسی عزیزم

کارینم بخدا خیلی دوست دارم بدون سانسور بنویسم اما خو نه روم میشه نه سیب خوشش میاد ، دیگه مجبورم اینجوری بنویسم دیگه

رویای من چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://http://dusetdaramazizam.blogfa.com/

سلام آنی خانم خوشگل
امیدواریم که همیشه شادو سرحال باشی
از اینکه تا چند وقت دیگه به طور کاملا رسمی در کنار همسرت خواهی بود خیلیییییییییی برات خوشحالیم
از وبلاگت از دل پاکت خیلی خوشمون اومد
خوشحال میشیم اگر ما رو به عنوان دوستات بپذیری

سلام عزیزم
خیلی ممنون گلم
تو خودت دلت پاکه که منو اینجور میبینی عزیزم
خیلی خوشحال میشم که یه دوست جدید داشته باشم فقط عزیزم آدرس وبلاگت اشتباهیه

فرزانه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهییییییییییی خدا رو شکر امیدوارم همیشه عشقول باشین خوش به حال آسانسور کلی کیفیده
کلا تو فکرتم

مرسییییییییییی فرزانه جونم ایشالا تو و امین آقا هم همیشه شاد و عاشق باشید
آسانسور که آره کلی خوش به حالشه

میسیز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

ببخش که ناراحتت کردم عزیزم.شرمنده !
بعدا شاید اومدم مفصل نوشتم که چی شده !
شایدم به کل فراموشش کردم !

میسیزم تورو خدا این چه حرفیه میزنی؟ تو منو ببخش اگه ناخواسته ناراحتت میکنم، کامنت قبلیتو تایید نمیکنم گفتم شاید دوست نداشته باشی که عمومیش کنم، هروقت حوصلت شد بیا بگو چی شده؟ انقدر تو خودت نریز گلکم

نرگس چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

سلام عزیزم..
خوشحالم از خوشحالیت...
امیدوارم سیزده به در هرسالت همینقدر خوشحال و شاد باشی و هیچوقت غم تو دلت نشینه.

سلام خانومی مهربون
مرسی عزیزم منم دنیا دنیا شادی برات آرزومندم

مستان چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

بـــــــــــــــــــــــــــــــوق
امون از این آسانسورای خاطرات
میگم حسابی حال کردینا
ایشالا همیشه خوش باشی عزیز


مرسی مستانم
شما هم همیشه شاد و خوش باشین گلم

سارا و امیــــرش چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://miss-love-mr.blogfa.com/

میسیز راست میگه سیزده بدر شیکی رو گذروندید
خیلی مهربونی که تو روزای خوشتم به یاد دعا برای مشکلات عاشقایی مسه ما هم هستـــی
آسانسور خاطرات ...
شوما همه جوره خوشگل ونــــــــآزی

میسیز که عزیز دل منه، شیطونکه من

گلم من هر لحظه و مخصوصاً سر نماز بیاد همه ی کسایی که مثل خودم روزای سختی رو میگذرونن هستم ایشالا که خدا خودش مشکلات هه رو حل میکنه

آسانسور

شوما هم هه جوره به من لطف داری عزیزکم

رهــا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.vesale-yar91.blogfa.com

عزیزم خیلی خیلی خوشحالم برای این سیزده بدر و تموم سیزده بدر های عاشقونه ام که باهم خواهیم داشت ...

آنــی عکس میخوام ...

راستی آنی میشه سر سفره عقدتم برای من دعا من خیلی این روزها محتاجم و تو کارام گره میاد ...

مرسییییییییی رهای من

عکس؟ تدوم عسک؟

میدونی رها میخوام مثل مانایی که سر عقد اسم دوستاش از جمله منو تو یه برگه نوشته بود که مبادا کسیو از یاد ببره منم اینکارو کنم ایشالا که خدا دعای منم قبول میکنه و مشکل همه ی عاشقا حل میشه

نیــــنا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

وووووووووووووی آنی!چقدر خوشحالم که 13بدرت انقدر قشنگ و خوش گذشته بهت خانومی

عزیزم میشه منم سر سفره عقدت بنویسی و دعا کنی ایا؟

آناناس من عکس میخواما از اینکه فرق باز کرده بودی!

مرسی عزیزم

حتماً گلم من اسم همه رو مینویسم

قربونت بشم نینا جونم اونروز عکس ننداختم آخه

مستان پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

خواستی سر عقد دعا کنیمنو یادت نره ها

نه عزیزم حتماً یادم میمونه گلم

آقای فندق و خانوم گیلاس ! پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://fandogh-gilas.blogfa.com

خانوم گیلاس نوشت : میشه رمز اولین تعطیلات نوروزیتون و گزارش تصویری روز بله برون رو بهم بدی ؟!

چرا که نه گلم اما عکسامونو برداشتما

نرگس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

منم سر عقدت دعا کن

عزیزم اگه قابل باشم واسه همه دعا میکنم گلم، چشم حتماً نرگس جونم

تینا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://doosti-ezdevaj.blogfa.com

خوبی از خودته عزیزم
چن سالته راستی؟؟

قربونت بشم
من متولد 64 هستم گلم

تینا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://doosti-ezdevaj.blogfa.com

منم رمززززززززز میخام

چششششششششششم

سارا و امیــــرش جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://miss-love-mr.blogfa.com/

منم دعا کن سر عقدت .... یادت نره آ

چشم عزیزم حتماً

saghar جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://cafe-phoenix.blogfa.com

agha to blogsky che juri mishe ahang gozasht ru web?
آپـــــم....

گلم کاری نداره که کافیه کد آهنگیو که میخوای کپی پیست کنی تو قسمت ویرایش قالب، همین

somy جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام اناناس خوشمزه ومهربونم.بوووووس
اناناس جونم منم سر عقد دعا میکنی؟ یادت نره ها گلم..
قفونت بشم ایشالاه خوشبخت بشین.اینجا چرا شکلک بوس نداره. بووسسسسسسس
عاشق این دل مهربون وباصفاتم

سلام عزیزدلم، بوس بوسییییییییی
مگه میشه تو رو یادم بره گلم؟
خدا نکنه عزیز دلم ایشالا تو هم خوشبخت شی سمی جونم
من خیلییییییییی دوستت دارم عزیز مهربونم

خانوم مدارا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

انانس عزیزم///
خوشبختیت یه لبخند گنده میشونه رو لبام////
میبوسمت تازه عروس خوشگل!

مرسی مدارای مهربونم
ایشالا تو هم به زودی با لج نامزد میکنین و اونوقت دوتایی میشینیم لباس عروسارو نگاه میکنیمو کلی نظر میدیم راجع بهشون

خرگوشی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

آنی جونم چرا من فکر میکردم برات کامنت گذاشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب الان میذارم میگما چه حس خوبیه که کنار عشقت بودی و این همه آرامش داشتی. خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیز دلم. برای شادی و خوشبختیت همیشه دعا میکنم مهربونم.
میگما بسلامتی که قراره عقد کنید؟

فدات شم عزیزم چه کامنت بذاری چه نذاری همیشه تو قلب من هستی
مرسی برای دعای قشنگت من هم همینارو واستون میخوام گلم
عقد اگه خدا بخواد 22 اردیبهشته

سحر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://nashmil.parsiblog.com

آناناس جون خیلی خوشحالم که خوش گذشته بهت . از لحظه لحظه هات استفاده کن چون دیگه تکرار نمیشه!!! پست قبلیت هم خوندم اما دیر رسیدم عکساتو ندیدم!!!!

قربونت بشم سحر جونم ، آره عزیزم عکسا 5،6 روزی بودن اما متاسفانه مجبورم که دیگه برشون دارم

مستان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

رمز میدی یا نمی دی؟

مستانم من بخدا چند دفعه اومدمو واست رمز گذاشتم که حالا میام باز دوباره بهت رمز میدم عزیزم

شیوا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

رمزتو به کیا مدی سیب...به دوستای صمیمیت فقط

مستان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

میدونی؟؟؟؟
واسه اینکه اگه نظرتو تایید می کردم رمزتو همه میدیدن ژاکش کردم اما یادم رفت...
ببخشید

عزییییییییزم اشکال نداره الان میام دوباره بهت میدم

❤جـکـــ❤رز❤ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.justloove.blogfa.com

سلام آناناس جونم
خوبی خانم..خیلی دوس دارم باهم دوست جونی شیم..افتخار میدی آیا؟؟
قربونت برم منتظرتما..بااجازت رمز میخوم خوب..عه..

سلام عزیزم
اول از همه خوش اومدی به وبلاگم خانومی. بعدشم سعادته که با شما دوست شم گلم
رمزم چشم الان میام پیشت

مستان دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

آناناسی آپم

چشم الان میام عزیزم

altina چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.altina.blogfa.com

سلام دوست خوبم خیلی وبلاگ باحالی داری راستی منم همین دعا تو رو تو سال جدید کردم و از خدا خواستم همه عاشقا بهم برسن و مشکلشون حل بشه 13 ما هم تقریبا مثل شما گذشت دم خدا جونم گرم بهم سر بزن منتظرم

سلام عزیزم، مرسی دوستم، چه خوبه که تو هم همچین دعایی کردی پس تو هم 13 به در شیرینی داشتی

شیوا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://shilii.blogfa.com/

سلام آناناس...خوبی؟؟؟ بازم پست بزار...لذت میبرم از خوندنش..روزای اول تو سیب مثل این روزای منه:))
رمزتو میدی بم؟؟

سلام عزیزم، مرسی شما خوبی؟ چشم حتماً پست میذارم یکم که سرم خلوت شه

سیما... جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://khanumioaghaii.blogfa.com/

وای خانومی خیلی وبلاگ قشنگی داری از خوندنش خیلی لذت بردم جز معدود وبلاگاییه که خیلی به دلم میچسبه

ممنون عزیزم شما لطف داری بهم

❤جـکـــ❤رز❤ جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.justloove.blogfa.com

عزیزدلمــــ لینک شدی با افتخار تمام:))
مسی از رمزت خانوم خوشگل:)

مرسی گلم
قابل شمارو نداشت عزیزم

نفس شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://nafas-va-aghayi.blogfa.com

سلام خانومی..تو وبلاگ میسیز و چندتا از بچه های دیگه دیده بودمت ولی آدرس نمیذاشتی نمیتونستم بیام!
الان ادرستو یه جا دیدم و سریع اومدم..نامزدیتو تبریک میگم ایشالا خوشبخت بشی:)

سلام عزیزم، خیلی خوش اومدی به اینجا خانومی خوشحالم کردی، مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد