زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

ساعت 6:30 غروبه و من تازه از آرایشگاه اومدم، چون قراره روسری سرم باشه موهام خودم یه سشوار کشیدم و آرایشگر فقط آرایش صورتمو انجام داد. خیلی خوب نشدم اما بدم نیست، مهمونا قراره ساعت 9 بیانو من هنوز ناخونای مصنوعیمو نذاشتم و شاد و خرم نشستم اینجا دارم آپ میکنم، نمیدونم خداییه ، چه جوریه که هیچ استرسی ندارمو انگار یه مهمونی سادست، دوستای عزیزم خیلییییییییی دوستتون دارمو از صمیم قلب برای یکایکتون آرزوی خوشبختی میکنم شما هم اگه یاد من از خاطرتون گذشت واسمون دعا کنیین.

بزودی با یه پست عکس دار برمیگردم

نظرات 13 + ارسال نظر
کارین پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

وااااای عزیزم تبریک میگم
بخدا به جایِ تو من استرس دارم

طنزورزش سنان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.senan.blogsky.com

سلام خانمی وبلاگتون یه کم لوسه اگرممکنه طنزورزش سنان راهم لینک کنید مرسی
www.senan.blogsky.com

همسفر پاییزی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

10 دقیقه دیگه مهمونا میرسن و آناناس خانم ما به جمع متاهلین وارد میشه
بازم تـــــــبــــــــــریـــــــــــــــــــک عزیزم
با آرزوی خوشبختی

خرگوشی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

آنی جون ینی نمیدونم چی بگم اما باید الان حس خیلییییییییییییییی خوبی داشته باشی. خوشحالم برات گلم و از صمیم قلب بهت تبریک میگم. فکر کنم امشب بشه اولین شب آرامشت

خانم مدارا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

تبریک میگم عزیزکم...
از صمیم قلب خوشالم!!!!
بوووووووووووووووووس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

واای اناناس جون .من یکی چقد ذوق کردم وقتیاین دو تا پستت رو که نخنده بودم امشب خوندم..واای اناناس ما داره نازمدیمیکنه الان تو فکرم اجیم داره چیکار میکنه وچی میگن وچه حالی داره ..وای خدا شکرت که یکی دیگه از دوس جونام خوشبخت داره میشه وبه ارزوشون میرسن..
زودی بیا وهروقت اومدی برا پست بعد من وهم خبر کن .
خوشبخت باشی عززیزم.بووس

somy پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://s-orkydeh.blogfa.con

اون بالایی که اسم نداشت من بودم .از بس ذوق کردم حواسم نبود اسممو بزارم

بانو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

سلام عزیزم . توی پست قبل هم برات کامتت گذاشته بودم.
عزیزم امیدوارم به خوبی و خوشی برگزار بشه و با عکس های رنگی رنگی و یک عالمه خاطره خوب

نرگس پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://sherdeltangi.blogfa.com

سسسسسسسلام عروس خانومی...!

وای خدا! ای جان.... مبارکت باشه گل نازم

منتظریم تا تعریف کنی همشششششششششو....

ندا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

مبارکت باشه عزززززززززززززززززیززززززززززززززززززززم

میسیز جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

بی نهایت برات خوشحالم ناناس..بی نهایت !
صبح که است رو خوندم خواب از سرم پرید دیگه!
همش تو فکر دیشب بودم که چقد دلای عاشقتون ذوق کردن...
چقد دستاتون از عشق بازی هم گرم شدن...
چقد چشماتون زل زدن بهم دیگه...
چقد عاشقی کردین...
خوشحالم !
قد تموم دنیا برات خوشحالم عروس قشنگم...
مبارکه گلم...

مریم جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.m-khasteh.blogfa.com

گلم برات دعا می کنم.زودی بیا تعریف کن

شیوا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام دوست خوبم...وااااااااااااای من تازه دیدم این چستاتو...نمیدونی چقد خوشحالم...با اینکه نمیشناسمت اما خیلی خوشحالم:))

سلام عزیزم... ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد