زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

بدون شرح!

عزیزای دلم راستش این روزا اصلاً حال و حوصله ی نوشتن ندارم، فقط چند تا عکس از خریدایی که اخیراً کردمو میذارم اگه دوست داشتین ببینین

1.این کفشو واسه سرکارم خریدم به پاشنش نگاه نکنیین خیلیییییییی راحته تو پام، با تیپ اداری خوب میشه


2.کیفمو زیاد دوست ندارم اما اینم واسه دمِ دستی بد نیست


3.در عوض مانتومو خیلی دوست دارم خیلی تو تنم قشنگ وایمیسه


4.این پیراهنو دو ماه پیش خریده بودم ، سایزش 40 ، اما حالا که 4 کیلو لاغر کردم فکر کنم یه خورده بهم گشاد شده باشه تا حالا هم نپوشیدمش یکیم پیدا نمیشه یه مهمونی بگیره من اینو تنم کنم تا لاغرتر ازین نشدم، شانسه به خدا حالا اگه لباس نداشتم را به را همه مهمونی دعوتم میکردنو من باید در به در دنبال لباس میگشتم!


*یه عکس بیربطم میذارم که از اثرات برنامه ی بفرمایید شامه!!


جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود


قبل از سرخ شدن


اینم آماده شدش

نظرات 12 + ارسال نظر
rasam یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://rasam.blogsky.com

سلام خدمت دوست عزیز
وبلاگ زیبا و پر محتوایی تبریک میگم
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنی و نظرتو بدی
یاحق

سلام
شما مطمئنین که وبلاگ منو خوندین؟ زیبا و پرمحتوا؟!!!!

مریم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.m-khasteh.blogfa.com

عزیزم چرا حال و حوصله نوشتن نداری؟اتفاقی که نیفتاده انشالله؟
مانتوت خیلی خوشگله.راستی این غذاهه چیه اسمش؟ دهنم آب افتاد

نه گلم فعلاً چیزی نشده و همچنان بلاتکلیف منتظریم ببینیم چه تصمیمی واسمون میگیرن!!

مرسی عزیزم این غذا هم چیز خاصی نیست همون کوکو سبزیِ خودمونه منتها داخل نون باگته

خانم لیموشیرین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

چی شد؟

هنوز هیچی عزیزم فعلاً باید تا هفته ی بعد صبر کنیم

فرزانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

بابا ای ول همه چی فوق العاده من که از همش خوشم اومد به شادی استفاده کنیم

مرسی عسیسم

فرزانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

ولنتاین مبارک [گل][قلب][گل][قلب]
یه آپ کوچولو دارم دوست دارم یادگاری داشته باشم
عشقتون پایدار [بوسه]

مرسی گلم
ولنتاین شما هم مبارک باشه
چشم الان میام عزیزم

مهتاب سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://nargol8.blogfa.com

خانم گل عکسات واسه من باز نمیشه
منم حوصله ندارم

چرا دوستم؟

جزتوتمومه دنیا پر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

ولنتاینت مبارک اناناسممممممممممم

قربونت بشم پری نازم

سحر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://nashmil.parsiblog.com

عزیزم خرید هات خیلی خوشگلن
مبارکت باشه خانومی
جیگری پیشم بیا

مرسی عزیزم
چشم حتماً میام

mrs چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

اخی...دقیقا عین این کفش رو مامانم پوشید میگفت خیلی راحته!امسال همش از اینا مد شده...مطمئنم بهت خیلییییییی میاد!
عزیزم ولنتاینت مبارک گلم...امیدوارم سال دیگه این روز رو کنار عشقتت تو خونه ی خودت باشی.
اناناس اتفاقا منم ازاین حرکت زنه خوشم اومد!وقت نشده امتحان کنم.اونوخ نونش خشک نمیشه؟؟؟
خریدات مبارک باشه گلم...

اره عزیزم مامانت راست میگه خیلیییییییی تو پا راحته
مرسی گلم ولنتاین شما هم مبارک باشه
نه میسیز جونم اصلاً نونش خشک نشد فقط وقتی که سرخ شد باید بذاریش تو یه ظرفو سریع درشو ببندی

مرسی عسیسم

همسفر پاییزی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

به به عروس خانم هترمند ای جان حال میکنم دیگه بهت میگم عروس خانم
آناناسی مانتوت خوشمل.اون قلبشم معلومه مخصوص کیه
خریدات مبارک باشه.
آفرین دیگه شروع کن هنرهات و رو کن فردا نگن وقتی اومدیم واسه پسرمون گرفتیمت هیچی بلد نبودی خونه شوهر یاد گرفتی

عزییییییییییییزم قربونت میشم اتفاقاً خودمم حال میکنم بهم میگی عروس خانوم!!!
مرسی گلم
حالا یه چی میگم نگی چه از خود مچکره!!! راستش من خودم احساس میکنم که پتانسیل آشپزی و شیرینی پزی و اینجور کارارو دارم مثل مامانم فقط وقتشو ندارم که اونم درسم که تموم شه دیگه مجّلی نیست

somy جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com

سلام عزیزم.چرا رمز برای من یادت رفت بزاری؟
با اون رمز قدیمیت باز نشد برام
بیا سریع بهم بگو.منتظرم.بوس

سلام گلم، این پستم که رمز نداره، پست رمزدارم به خدا همون رمز قبلیست

somy جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام مجدد. اومدم بگم دست نگه دار.رمزو پیدا کردم همون بود من اشتباهی شاید تایپ میکردم. مرسی
راستی کلی خوجحال شدم از شادیت.ایول دخمل خاله اینا .من میدونستم اخرش همه چی خوب میشه.
راستی اناناس جونم مگه اقای سیب چی هستن که خانوادت همش ازش ایراد میگرفتن والان با حرفای فامیل نظرشون عوض شد؟ فقط یه دفعه گفتی درمورد ظاهر وموهاش خب به نظرم چیز خاصی نیست که به خاطرش از خوشبخی دخترشون به خاطر ظاهر بگذرن.
راستی چرا یه دفعه عکس دوتاییتون رو نمیزاری!اینجا که وبلاگ خودته ورمز همداره وما هم کهدوستاتیم .یه دفعه عکسدوتاییتون رو بزار .بوس

سلام عزیز دلم. راستش من تا همه چی رسمی نشه باورم نمیشه که این اتفاقا رو خواب نمیبینم. واسمون دعا کن گلم.
ایشالا به زودی اگه خبرای خوبی شد عکسمونم میذارم تا خودت ببینی که همه ی ایرادایی که خانوادم میگرفتن الکی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد