زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

صداے خنده ے خدا را می شـــنـَوی؟
 دعایَتــ را شنیده و به آنچـه محـآل مے پنداری،مـے خندد...




پ.ن: تو یکی از وبلاگها این متنو خوندم خیلی ازش خوشم اومد، مطمئنم که الان خدا داره به آرزوهایی که به نظر من محال میاد میخنده و به زودی سورپرایزم میکنه

بعدن نوشت: خدا این روزا به شدت داره امتحانم میکنه اونم الان که دیگه چیزی تا.... نمونده ، خدا جونم این انصاف نیست من محکمتر ازین حرفام ولی این شرایطی که برام بوجود میاری انصاف نیست


سیب نوشت:وقتی می پرسن حالمو می گم همه چیز عالیه....هیشکی نمی دونه که چقدر جای تو پیشم خالیه
نظرات 10 + ارسال نظر
سارا و سالار پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

اوهوم ... منم مطمئنم همین جوریه

خرگوشی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

وای که چقدر قشنگ بود آناناس جونم. ینی خدا داره به ما هم میخنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اوهوم مطمئنم خرگوشی

فرزانه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

واییییییییییییییییییییی خیلی به دلم نشست گلی خانوم فداتتتتتتتتتتت

فدای دل مهربونت

همسفر پاییزی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

دقیقاً
وای آناناسی عاشق عکسی که گذاشتی شدم.انقدر دوست دارم الان میرفتم ی جایی مثل همینجا

عسیسم منم دلم میخواد

سپیده دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://fargol.blogfa.com

خیلی قشنگ بود

مرسی عزیزم

جزتوتمومه دنیا پر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

بوس بوسی پریسام

بهاری چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

چی شده بهاریم؟

مریم دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.m-khasteh.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگتو و حرفاتو خیلی دوست دارم تو این دو سه روزه همه ی وبلاگتو خوندم خوشم اومد اینم وبلاگ منه اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک کنیم دوست دارم نظرتو بگی ممنون میشم گلم

سلام دوست خوبم. مرسی که وقت گذاشتیو اینجارو خوندی. الان میام پیشت

سارا و سالار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

چرا نمی آپییییییی
من ناپرهیزی کردمو زودتر از چیزی که گفتم آپیدم طاقت نیاوردم

بالاخره آپ کردم دوست جونیم

خانم مدارا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

آنانااش جونم خیلی وقته نمینوسی.
همه چی روبراهه؟؟؟

قربونت بشم همه چی روبراهه فقط درگیر امتحانا بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد