زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

تشکر

من سیب هستم و افتخار میکنم که با یکی از فرشته های خدا آشنا شدم وتا ابد قدرشو میدونم .بچه ها ممنونم ازتون بخاطر تبریک تولدم امیدوارم همتون به آرزوهاتون برسید.



آناناس:عزییییییییییییییزم من از خدا ممنونم که باعث شد طعم یک عشق واقعی رو بچشم. خیلی دوستت دارم سیبم (وقتی از دانشگاه برگشتم خونه دیدم سیب عزیزم اینجا چیزی نوشته خیلی سورپرایز شدم فکرشو نمیکردم که اصلاً دیگه اینجارو بخونه)


نظرات 12 + ارسال نظر
jouya پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://mjc.blogsky.com

پاکی نگاهتو به صد تا دنیا نمیدم



اگه تو پیشم باشی دل به این دنیا نمیدم



غم رو میشکنمو با بغض چشمات میمیرم



واسه آغوش کشیدنت عاشق و شیدا میمیرم



واسه بوسیدنت جون از حسودا میگیرم



ذره ذره میچکمو تو موج چشمات میمیمرم

ممنونم واسه شعر زیباتون

خانوم مدارا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://lajomodara.blogfa.com/

وااااااااااااااااااااااااااای آقای سیب... این آناناس واقعا معرکه است و شما خوش شانس ترین مرد دنیاهااااااااااااااااااا
مواظب یکی یدونه مون باشین....

اوهوم سیب مفاظبم باشا
مرسی مدارا جونم میدونی لج هم خیلییییییییییییی خوش شانسه که تو رو پیدا کرده گلم

خرگوشی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

وای وای ببین چه خبره اینجا.
سلام آقای سیب.
واقعا هم باید قدر آنی جون رو بدونید چون واقعا دوستتون داره و دختر ماهیه.
برای ابدی شدن عشقتون دعا میکنم.

مرسی خرگوشی جونم. ما هم برای ابدی شدن عشق شما دعا میکنیم

خانوم مدارا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

میدونی اناناس جونم حین خوندن کامنتت فقط اشک ریختم....
اصلا باورت میشه الکی میزنم زیر گریه و کوچکترین رفتار و برا خودم بزرکش میکنمو.....
ممنونم عزیزکم

عزیز دلم به خدا همه ی این رفتارا طبیعیه اصلاً خودتو ناراحت نکن. بوس بوسی مدارا جونم

سارا و سالار جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

آره خیلی مزه میده وقتی آدم اینجوری سورپرایز میشه...کلا سورپرایز کییییییییییییف میده دوست میدارم
بهترین هارو براتون آرزو میکنم آناناس جونم و آقای سیب عزیز

مرسی سارا جونم من و سیبم برای شما بهترینهارو میخوایم

همسفر پاییزی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام آقای سیب
آناناسی ما تک و لنگش پیدا نمیشه.ایشاا.. که به زودی زود پیوند ابدیتون رو ثبت میکنید و واسه همیشه آناناسی ما مال شما میشه.
حسابی باید هوای تک دخمل ما رو داشته باشیدا.ما همین ی دونه آناناس شیرین رو داریما

مرسی پاییزی جونم از طرف خودمو سیب ازت تشکر میکنم مهربونم

فرزانه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

وای مبارکه داداشی تولدت
اناناس جونم چشمت روشن چه آقایی باحالی داری اینجوری سورپرایزت می کنه
امیدوارم زودی به هم برسین

مرسی فرزانه جونم

mrs دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

وااااااااای چه خوب...آقای سیب وب منم خوندین؟؟؟درمورد اناناس جونم کلی چیز میزای خوب نوشته بودم ها!!!
خیلی نازه...ماهه خانومه تازشم خیلیم خوشگل است!!
سیب شما خیلی خوشبختید که اناناسو داریدها!!!

آره عزیزم سیب وب تو رو خونده و اصلاْ تو باعث شدی که بیاد این دو خط رو اینجا بنویسه
عزییییییییییییییییز دلم مستر هم خیلی خوشبخته که تو رو داره

فرزانه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

با تمام احساسم به خدا آپم
کجایی دخمل چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستم عزیزم منتها این روزا خیلی سرم شلوغه

بهاری پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ



من به سالی آدرس دادم اصلن یادش نیست که من وب دارم

آخییییییییییییی خب سرش خیلی شلوغه دیگه.

mrs پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

اره بابا اون که توش شکی نیس مستر خوشبخته!!!
اناناس اگه یه قرار دسته جمعی ۴و۵نفری بذاریم برا توچالی جایی میای؟؟؟
تو وبمم نوشتما!بشرط اینکه دیگه خیلی مودب و شیک نباشی هان؟؟
دیدی چ زود گردش به تورو رسید؟؟؟

میسیییییییییز من خیلی شیکم آیا؟ راستش نه فرصتشو دارم و نه اینکه سیب راضی میشه بیام

نساء دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://640425.persianblog.ir/

سلام ... ببخشیدا اما آقامون گفته برای مرد غزیبه نظر نذار
شوخی کردم ... بازم تولدتون پساپس مفالک باشه

از طرف آقامون ازت تشکر میکنم عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد