زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

تولدانه

29 سال پیش درچنین روز زیبایی خداوند یکی از بهترین فرشته هاشو آفرید

اون فرشته الان تمام هستیِ منه


عشقم،امیدم،مرد دوست داشتنی من تولدت مبارک



خدا نوشت: خدا جونم تنها آرزوی من و سیب تو این روز اینه که سال دیگه این موقع تو خونه ی خودمون پیش هم این روز رو جشن بگیریم. خواهش میکنم خدایا....


این روزها دلتنگی هایم بیشتر از همیشه از تو میگویند


نوازش میکنم گونه های خیس آرزوهایم را


که بی تو بغضشان شکسته

نظرات 10 + ارسال نظر
همسفر پاییزی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

تولدشون مبارک آناناس جان
ایشاا... به آرزوی امشبت سال دیگه دست پیدا میکنید خانمی
آرزوی بهترین ها رو دارم براتون

مرسی عزیزم

فرزانه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام عزیزم
الهی آمین
امیدوارم سال دیگه تو خونه خودتون جشن بگیرید گلم
تولدت آقاییت مبارک
به امید سال بعد

سلام گلم
مرسی عزیزم
ایشالا شما هم به زودی بهم میرسید

مستان شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://asrinechashm.blogfa.com/

تولدش مبارک عزیزم. ایشالا سال دیگه کنار هم باشین. هم شما هم ما

مرسی عزیزم. ایشالا ایشالا

خانم مدارا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

تولدشمبارک عزیزم......................
بوووووووووووووووووووس


خدایا انانس جونم دختر خیلییییییییییییییییییییییییی خوبیه... یهکاری کن سال بعد این موقع خونه خودشون باشن.....
آمین!!!!!

مرسییییییییییییییی

خدایا ببین مدارا جونمم واسه دعا کرد حرفشو گوش کن دیگه

نساء یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://640425.persianblog.ir/

ســـــــــــــلام عزیزم ... من برگشتم ... دیگه نت شرکت وصله و من بیشتر بهت سر میزنم
تولد آقای سیب خیلی خیلی خیلی مفالک باشه

سلاااااااااااااام نساء جونی خوش اومدی عسیسم
مرسی مرسی گلم

سارا و سالار یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

تولدشون مبارررررک.ایشالا سال دیگه خونه خودتون.سال بعدشم نی نی به بغل جشن بگیرین این روز رو

مرسی سارا جونم
ایشالا ایشالا اما نه واسه نی نیا ، نی نی 3،4 سال دیگه

mrs یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

عزیزممممممممممممممممم....چقد عقب افتادم از وبتا!!!از بس دیر به دیر اپ میکنی ناامید شده بودم ازاینکه بیام!!
تولد عشقت با تاخیر مبارک عزیزکم...امیدورام سال دیگه این موقع یه جشن باحال واسه سیبت بگیری و ماروهم دعوت کنی!!
میبوسمت!!!

قربونت بشم عزیزم، مگه میشه تو و مسترو دعوت نکنم؟

سحر یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://nashmil.parsiblog.com

تولدشون مبارک عزیزم
ایشالا سالهای سال کنار هم شاد و خندون باشید

مرسی عزیزم

خانوم مدارا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

خوبه حالا با میسیز میرین میگردین....
کاش منم بودم!!!

عزیییییییییییییزم مدارا جونم ایکاش تو هم نزدیک ما بودی خیلی دوست داشتم تو رو هم از نزدیک ببینم

خرگوشی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

وای وای من دیر رسیدم ولی با کلی آرزوی قشنگ تبریک میگم تولد عشقت رو. دعا میکنم سال دیگه جشن تولدش رو توی خونه ی خودتون بگیرید و صد البته منو خرسی رو هم دعوت کنیداااااااااااااااا

مرسی خرگوشی جونم ،مگه میشه تو و خرسی رو دعوت نکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد