زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

من عاشق تر از پیشم.....دارم عاشق ترم میشم

یادتونه گفتم سیب منو به عنوان شیرینی قبولیش قراره ببره رستوران spu؟ نشون به اون نشون که از روزی که دانشگاها شروع شدن انقدر سرمون شلوغ شده که همدیگرو 2بار به زور اونم تو راه برگشت از دانشگاه دیدیم. منکه کل هفته به جز 2شنبه ها کلاس دارم، سیبم 5 شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر دانشگاست، خب اونوقت ما چه جوری باید باهم بریم بیرون؟البته ناشکری نمیکنما من حاضرم این روزا رو تحمل کنم واسه اینکه به نفع هردومونه.

امروز از صبح که پاشدم خیلی خیلی دلم واسه سیب تنگ شده بود، واسه همین به سیب گفتم بعد از کلاسم هرجور شده بیا حتی واسه 5 دقیقه ببینمت، عزیزدلمم هیچوقت بهم نه نمیگه. نینا هم باهام کلاس داشت دیگه اونم با من تا مترو اومد و سیبم 10 دقیقه بعد رسید . رفتیم سفره خونه ای که همون دور و برا بود.

سیبم،مهربون من، امروز خیلی خیلی جذاب شده بودی عشقم، اصلاً به نظر من تو جذابترین مرد دنیایی، کی میتونه اون چشمای خوش رنگو نگاه مهربونتو ببینه و دلش نلرزه؟ من حتی عاشق اون چال روی چونتم، خدایا چی میشد پدر و مادرم هم با چشم من سیبو ببینن و بهونه های الکی نگیرن؟

راستی بچه ها دقیقاً 1 ماه دیگه تولد سیبه و من از الان عزا گرفتم که چی واسش بخرم؟ هر نوع همفکری را در این زمینه شدیداً پذیرا میباشم


خدانوشت:خدا جونم میدونی چیه؟ این روزا مهربونیتو به شدت حس میکنم میدونم که میدونی چی تو دلامون میگذره پس لطفاً هوای دلامونو داشته باش خدای مهربونم

نظرات 13 + ارسال نظر
دخترک و باران سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://sf85.blogsky.com

سلام دوست خوبم خوبی ؟ وبلاگتون جالبه . ما هم تقریبا تازه وبلاگ درست کردیم . دوستدارمباهات تبادل لینک کنم . دوست داشتی بهمون خبر بده .

خرگوشی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

ای جانم پس هنوز رستوران خارجکیه نرفتید. ببین هی اومدی پز دادی دل ما رو سوزوندی

انشالله فرصت پیش میاد و میرید گلم. بوس بوس.
ئئئئئئئئههههههههههه تولدش جلو جلو مبارک .میگم آنی تولد منم همون یکماه دیگست واقعا برا منم کادو میخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این جمله رو که گفتی کاش خانوادت هم به چشم تو سیب رو میدیدن شدیدا باهاش موافقم. کاش همینجوری بود واقعا.

منم عاشق چشمای خرسیم.
عشقتون ابدی

نه خرگوشی جونم اصلاً فرصت نمیشه مگه اینکه یه روز جمعه خونه رو بیچونمو با سیب بریم . دیدی خدا حالمو گرفت
تولد تو هم پیش پیش مبارک عزیزم، کادو هم واست میگیرم بگو چی دوست داری فقط؟
عشق شما هم ابدی گلم

mrs چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

اشکال نداره عزیزم...سیب احتمال قوی گذاشته وقتی مارو دعوت کرد ببرتت اونجا که ما هم بی نصیب نمونیم!!!
امیدوارم این روزات خیلییییییییییی زود بگذره و به زودی زود واسه همیشه مال هم شید!

آره عزیزم چرا که نه ؟ اتفاقاً فکر خیلی خوبیه
مرسی عزیزم منم امیدوارم که تو و مستر هم به زودی واسه همیشه مال هم شید

جزتوتموم دنیا پر جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

به وقتش هول خانوم.. میگم عکسشو بده پازل کنن وقتی میچینه خیلی جالبه..

به خدا من هول نیستم پری جونم اما کم کم صبرم داره تموم میشه
پازل ؟ فکر خیلی خوبیه، مرسی عزیزم

somy جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

الهییییی .حالا خوبه هردوتاتون سرتو نشلوغه .فک کن اگه یمیتونسرش خلوت تر بود چه عذابی میکشید تا تنهاییش رو بتونه یه جوریبدون اون یکی پر کنه!
راستی مگه چشمای شوشوت چه رنگیه عزیزم؟ همش فکر میکردم مشکیه

آره سمی جونم خوبیش همینه واقعاْ وگرنه کلی به مشکل میخوردیم
چشمای عزیزدلم سبز ررنگه

مستان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

عزیزم مهربون آپ کرده. بیا
خوش باشین همیشه. به نظر من بهتره با خودش بری تا هرچی که دلش می خواد بپسنده

آره ایندفعه میخوام با خودش برم با اینکه هرچی من بخرم مطمئنم خوشش میاد

خانوم مدارا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://lajomodara.blogfa.com/

عزیزم ایراد نداره
جور میشه ایشالله زودی میرین...
امشب سرسجاده با اسم دعات کردم برا نرم شدن دل خانواده ات.بوووووووووووووووووووووووس(البته اگه به صلاحته!دی:)



تازه شم!میبینی چقد واسه آقایون کادو خریدن سخت میباشه!!!!

وااااااااااااااااای مدارا جونم فدای اون دل پاکت بشم عزیزم مرسی که به یادمی و واسم دعا کردی الان از خوشحالی بغض کردم


کادو رو هم نگو که از الان عزا گرفتم واسش

نسا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

تولد آقای سیب پیشاپیش مبارک ایشالله سال دیگه توی خونه ی خودتون جشن بگیری براش
چقدر دوست داشتم جای تو بودم و عشقی رو که میگی تجربه میکردم ... ( البته سوء تفاهم نشه ها . )
منم با پیشنهاد پازل موافقم . قیمتشم نسبتا خوب در میاد

مرسی نساء جونی، یعنی میشه سال دیگه؟
ایشالا دوستم تو هم عشق واقعیتو پیدا میکنی

خودمم پازلو خیلی دوست دارم حالا ببینم چی میشه تا اون موقع

مستان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

آپم خانوم

مستان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

آناناس عزیزم اگه ایمان داشته باشی که این روزا تموم میشه. حتما زود میگذره هر چند سخت. عوضش شیرینیشو با هیچی عوض نمی کنی. مگه نه؟

همینه مستان عزیزم ما باید محکم و قوی داشته باشیم من مطمئنم که روزهای خوبی در انتظارمونه

غزل دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم ازوب میسیز اومدم
خوش اوووووووووووووووووومدم
تولد اقاییت مبااااااااااااااااااااااااااارک پیشاپیش

سلام عزیز دلم خیلی خیلی خوش اومدی
مرسی گلم

همسفر پاییزی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام خانمی
امیدوارم دیگه فرصت شده باشه با هم برید
ولی آناناسی این پیچوندنهای خونه درسته کلی استرس دار اما خدایی شیرینی خاص خودش رو داره ها.
بعدش میگی دارم میرم با سیب بیرون.دیگه اون لذت و نداره
خدایی واسه مرد جماعت کادو خریدن مایه ی عذابه.چون خودم همیشه این مشکل رو دارم
اگه ست کمربند و کیف پول چرم نداره و دوست داره براش بگیر.
البته اگه زیاد میخوای هزینه کنی ی کیف دستی چرمی خوب براش بخر

سلام عزیزم
راستش نه هنوز اصلاً فرصت نمیکنیم همدیگرو ببینیم چه برسه به اینکه بریم بیرون واسه ناهار
اما پاییزی جونم این شیرینی که میگی پیچوندن خونه داره دیگه واقعاً دل منو زده

واسه کادو هم پارسال واسش کیف چرم گرفتم امسال میخوام واسش یه کت اسپرت بگیرم البته با خودش میرم ببینم چی خوشش میاد

مهسا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.darighkar.blogfa.com

سلامـــــــــــــ........
انی منم رمز میخوام لطفا

سلام گلم
آدرس وبلاگت عوض شده عزیزم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد