زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

خیلی خیلی زیاد خوشحالم، میدونین چرا؟ واسه اینکه سیب عزیزم فوق لیسانس قبول شده، مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران جنوب از وقتی بهم زنگ زدو این خبرو داد واقعاً خوشحالم و همش تو دلم ذوق میکنم طوریکه هی مامانم ازم میپرسه چیزی شده که اینهمه شادی؟ راستش خیلی دوست دارم که با افتخار بهشون بگم بله واسه این خوشالم که عشقم دانشگاه قبول شده اما خب فعلاً چاره ای جز سکوت ندارم. مخصوصاً به مامانم که حتی به لیسانس سیبم گیر داده بود

دیروز دانشگاه کلاس داشتم بعدشم سیب اومد دنبالمو منو تا خونه رسوند، خیلی دلم واسش تنگ شده بود اما وقتی سوار ماشینش شدم سر یه موضوعی باهاش حرفم شد و خیلی خیلی از دستش ناراحت شدم ولی سیب سریع عذرخواهی کرد و نذاشت که اینجوری از هم خدافظی کنیم. میخوام اینجا به یه چیزی اعتراف کنم ، اونم اینه که سیب واقعاً پسر خوبیه و اخلاقش خیلی خیلی خوبه. تو این چند سال که باهمیم تا به حال نشده که من بهش زنگ بزنمو جواب نده حتی اگه سرش خیلی شلوغ باشه و یا حتی جایی باشه که نتونه حرف بزنه گوشیشو جواب میده و بهم توضیح میده که نمیتونه باهام صحبت کنه اما من حتی وقتی حوصله نداشته باشمو دلم گرفته باشه گوشیمو جواب نمیدمو با اس ام اس یه بهونه ای براش میارم. وقتاییم که دعوامون میشه و حتی اگه مقصر من باشم انقد آدم مغروریم که خیلی واسم سخته که عذرخواهی کنم ولی سیب اینجوری نیست . نمیخوام بگم که سیب یه آدم مقدسیه و هیچ ایرادی نداره ولی خداییش خوبیاش بیشتر از ایراداشه.

راستی یادم رفت بگم سیب قرار شده واسه شیرینی قبولیش تو دانشگاه منو ببره درکه.رستوران spu. اینم یکی دیگه از اخلاقای سیبه که اگه یه جای خوب بدون من با خانوادش بره حتماً بعدش منو میبره اونجا. منم میخوام واسش یه چیزی به عنوان کادو بگیرم اما هنوز تصمیم نگرفتم که چی. شاید واسش عطر خریدم.

این چیزا باعث شده که هیچوقت از انتخابم پشیمون نشم فقط کاش خانوادم یه فرصتی به سیب میدادن تا بیشتر باهاش آشنا شن و انقدر سریع نه نمیگفتن.


خدانوشت: خدا جونی بی نهایت ازت ممنونم واسه همه چی. اول از همه واسه اینکه سیبو تو سرنوشت من قرار دادی. بعدش واسه اینکه دعامو براورده کردیو سیب تو دانشگاه قبول شد. خدا جونی فقط دو تا کار دیگه مونده. منکه میدونم واسه تو که خدایی هیچکاری نداره. پس لطفاً هوامونو داشته باش. من و سیب عاشقتیم

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدعلی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

آره زنده باد عشق واقعی !!!!

yeeeeeeeeees! viva real love

خرگوشی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

وایییییییییییی تبریک تبریک عزیز دلم. کلی بهتون تبریک میگم. واقعا خوشحال شدم از این خبر. الان مطمئنم داری با دمت گردو میشکونی. حق هم داری انشالله که مبارک باشه و موفق.

ای مرفهین بی درد منم میخوام بیام اون رستورانی که گفتی خو انشالله برید و کلی بهتون خوش بگذره و کلی خاطره جمع کنی و بیای برای ما تعریف کنی. البته عکس یادت نره ها

آنی جونم دعا میکنم مشکلاتتون زودتر حل بشه چونن واقعا میفهمم که چه حسی داری گلم.

مرسیییییییییییی خرگوشی جونم، آره الان واقعاً خوشالم
مرفهین بی درد؟ کی؟ ما؟
عکسم چشم گلم حتماً اگه گرفتیم میذارم
بابت دعاتم مرسی گلم

خانوم مدارا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

مبارکه عزیزم!
خوشالم از خوشالیت
دعا میکنم زودی بیاد خاطره درکه رو بنویسی!دی:

بووووووووووووووس

مرسی عزیزم

مامان خانومی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.asemanema.blogfa.com

خانومی ناز نازی . ایشالله که زود به هم میرسید . همیشه اولش یه ذره سخته . ولی حل میشه .

مرسی مامان خانومی مهربون

همسفر پاییزی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

تبریک میگم آناناسی.اینا همه نشونه های خوبه
مطمئن باش این بار آقای سیب بیاد خانوادتم راضی میشن.واسه اینکه رفته و کارهایی که خواستن انجام داده .فقط واسه اینکه دخترشون دوست داره.
مطمئن باش مامانی که الان الکی گیر میده و مخالفت میکنه،بعدش کلی هم آقای سیب دوست میداره.مثل مامان منه مامانت
خانمی سعی کن هیچ وقت در برابر عشقت فکر نکن از اینکه ازش عذرخواهی کنی باعث کوچیک شدنت میشه.سعی کن همیشه این غرور همرات مباشه.حالا بعضی وقتها مغرو باشی اشکالی نداره اما نزار همیشگی باشه
منم دعا میکنم زودتر به اون دو تا خواسته ای که از خدا داری برسی

مرسی پاییزی جونم، خدا کنه همونطور که تو میگی بشه، خداییش سیب داره تمام تلاششو میکنه
اره گلم میدونم غرور زیادم خوب نیست سعی میکنم کمش کنم
مرسی واسه دعات دوستم

somy دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com/

واای چه عالی.......تبریک میگم عزیزم.با این هم همشغله کاری چطور میخوند وقبول شد عزیزم .من با این بیکاری نتونستم..معلومه عشقولیت حسابی زرنگه وتازه با این اخلاقش خیلی هم اقاست .
به اسفند براش دود کن
خوش بگذره بهتو ن عزیزم

مرسی عزیزم راستش میگن پشت هر مرد موفقی یک زن است!!!

من دختر اردیبهشتی ام دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://26-27ordibehesht.blogfa.com

mrs دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

اونوخ این رستوران خارجکیه چیه؟؟؟میشه مارو هم مهمون کنید ایا؟؟ما یه جشنه توپ که بگیریم ته تهش فلافل میزنیم بر بدن!!این مثلا جشن خوب خوبمونه ها!!!
تو شرایط عادی اصن جشنی در کار نیس که!۱تی تاپ با نوشابه میخوریم!!!

میسیز از دست تو! ما هم فلافل میخریم میریم تو اون رستوران خارجکیه میشینیم میخوریم راستی منکه خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت عزیزم سیبم فکر نکنم مشکلی داشته باشه . دانشگاهم نزدیک خونه ی شماست خیلی راحت میتونیم باهم قرار بذاریم

نسا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ


تبریک خانومی .... ایشالله خودتم به زودی یه دانشگاه عالی با یه رشته توپ هممون رو ذوق مرگ میکنی

واااااااااای ببین کی اینجاست؟ خوبی نساء جونی؟
مرسی عزیزم

جزتوتمومه دنیا پر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

تبریک میگم الی عزیزم.. خوشحالم براتون

مرسی پری نازم

نسا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

خوفم عزیزم ... دلم برات کلی تنگیده بودا ... خیلی با خبرات خوشحال شدم .. ایشالله همیشه در کنار آقای سیب شاد و موفق باشی گلم

منم دلم واست تنگیده نساء جونی

مستان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

عزیزم آپم بیا
در ضمن تبریک می گم عزیزم

مستان دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

عزیزم یه اتفاق بد واسه مهربون افتاده بود که به خیر گذشت. مرسی که اومدی. مشکل ما یعنی گناه ما اینه که ما همشهری نیستیم فقط و فقط همین

خدا رو شکر عزیزم که به خیر گذشته
گلم واقعاً مشکل شما فقط همینه؟ خب اینکه اصلاً مشکل نیست، مگه قراره همه ی زن و شوهرا مال یه شهر باشن؟ من مطمئنم تو و مهربون این موضوع رو به راحتی حلش میکنین، غصه نخور گلم

خرگوشی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

آنی خانوم دوست نداری که بگم بیوفا شدی خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد