زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

یعنی من الان حق دارم خودمو بکشم؟ الهی بمیری که هرچی نوشتمو پروندی، هیچی دیگه یعنی الان فکر میکنی من میشینم همرو دوباره مینویسم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
خرگوشی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

اااااااااااااااااااااااا خو آنی جون یه کپی میگرفتی که اینجوری نشه و ما حسرت به دل بمونیم. خو دوباره بنویس. ینی اگه ننویسی من میام و گازت میگیرماااااااااااااااااااااااا

عسیییییییییسم به خدا دیگه حسش نیست قشنگیش به همون بود که تازه از خرید برگشته بودمو تازه کلیم عکس خریداموگذاشته بودم

خرگوشی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

دخمل خوبی باش. من دلم میخواد عکساتو ببینم خو. آنی جونم بخاطر من

باشه خرگوشی جونم

همسفر پاییزی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

من عکس میخوام یالا.
آناناسی زود باش.وگرنه کل وبلاکت و میریزم بهم
یـالــــــا یـــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــا یـــــالـــــا

چه عکسی پاییزی جونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد