زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

یه عالمه فکرای قشنگ واسه آینده!

این روزا که دیگه وقت آزاد بیشتری دارم _البته هنور صبح تا بعد از ظهر سرکارما فقط دانشگاه نمیرم_ کارم شده اینکه هی بشینم یه گوشه ی خونه و واسه جشن نامزدی و عروسیم با سیب نقشه بکشم!!!! بله بنده تا این حد آدم خوش بینی هستم باورتون میشه من حتی آرایشگام و مدل مویی که میخوام و حتی مزونی که قراره لباس عروسیمو واسم بدوزه انتخاب کردم!!!! کلیم تو این سایتا گشتم و مدل لباس عروس پیدا کردم . دوست دارم اینجا واستون بذازم تا ببینید سلیقم خوبه یا نه

من عاشق دامن این لباس عروسه شدم رنگشم خوشگله

اینا هم چند تا مدل دیگه که خیلی ساده ان اما من دوسشون دارم:

*

**

***

****

*****

از مدل ماهی که مده اصلاً خوشم نمیاد دوست دارم لباس عروسیم در عین سادگی خیلی با شکوه باشه مثل لباس پرنسسای تو کارتون یه دامن گنده با یه عالمه پف مثل این

واسه مدل مومم دوست دارم مدل باز باشه از شینیون کاملاً جمع خوشم نمیاد به نظرم سنو میبره بالا

این چند تا مدل مو بد نیستن، البته هنوز تو اینکه موهامو مش یا هایلایت کنم یا اینکه تیره باشه شک دارم

*

**

***

****

*****


تو رو خدا میبینید چقدر سرخوشم من؟ در هر صورت ترجیح میدم به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرم و همش فکرای منفی کنم به این چیزا فکر کنم بالاخره تا حدی هم به قانون جذب معتقدم دیگه



ماه من!

غصه اگر هست، بگو تا باشد!
معنی خوشبختی،
بودن اندوه است ...!
این همه غصه و غم، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچین ...
ولی از یاد مبر؛
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند؛
که خدا هست، خدا هست
و چرا غصه؟! چرا؟!؟



نظرات 16 + ارسال نظر
همسفر پاییزی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

آناناسی ایشاا... که همه اینا رو زودتر تجربه میکنی.
برای رنگ موی عروس مطمئن باش هیچ رنگی شیک تر مناسب تر از رنگ مشکی نیست.
من این و از چند تا آرایشگر عالی هم پرسیدم همشونم همین میگفتن.
جلوه عروس با لباس سفید به تیره بودن موهاشه
الان اگه عکسای ی عروس 20 سال پیش ببینی با موهای تیره نمیگی وای چه زشت بوده اما عروس با وهای روشن شاید تو عکسا 1-2 سال اول جلوه کنه اما بعد نه
ما ماه پیش عروسی پسرخالم که بود.4 تا خواهر کنار هم وایساده بودیم عکس گرفته بودیم.دو تا از خواهرام مش بود وموهاشون.اون یکی قهویه ای تیره.منم که رنگ طبیعی موهام(مشکی)
خود خواهرام گفتن خدایی تو عکس موهای تو بیشتر و قشنگترجلوه میکنه.خدایی موهای مشکی واسه عکس ی چیز دیگس
اما بالا تنه عکس آخری رو خیلی خوشم اومد.ساده و شکلیل
تو لباس عروساهم راستش من اصلاً این سبک دامن دوست ندارمخوب سلیقه ای خانمی
تو عکساهم اون مدل آخری موها رو خیلی دوست داشتم

مرسی پاییزی جونم ایشالا عروسی تو عزیزم
در مورد رنک مو هم راست میگی رنگ تیره با لباس سفید عروسی قشنگتر میشه اما رنگ مشکی اصلاً به من نمیاد

mrs پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

یعنی من فدای این حس سرخوشیت بشم خب؟؟عزیزم من واقعا معتقدم هرجور فکر کنی همون جوری میشه!نتیجه اخلاقی:ما تا چند ماه دیگه ایشاا..عروسیییییییییییی اناناسی جونم دعوتیم!!!
خوب کاری کردی ازالان برو اینارو ببین اونموقع سرت شلوغ میشه دیگه وقت نمیکنیا!!!
آناناس منو عروسیت دعوت کن!!!!لفن!لفن!

قربونت بشم میسیز جونم من حتماً حتماً عروسیم تو رو دعوت میکنم البته با آقای مستر ایشالا

همسفر پاییزی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

اِوا پس کارت من کو

میفرستم برات عزیزم

خرسی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام . اشکال نداره منم نظر بدم ایا؟
ما آقایون زیاد وارد جزیات نمیشیم
مهم دلخوشیه ست .. مهم عاشقی ست .. مهم دیدن لبخند و خنده معشوقه .. مهم حس خوب و دلچسب این فکره که هر حال ناخوشی رو خوش میکنه ..خوشا به این حالتون همه رو به یه لبخند مهمون کنید ...
ایشاالله به وقتش اینقده نظر بهتون بدن اطرافیان که
بشید
قانون جذب : شما حتما مارو دعوت میکنید به عروسیتون .. حتما .. من مطمئنم .. ای آسمانها ای کهکشانها . ای ابرها . ای رنگین کمان . همه شاهد باشید اناناس مهربان مارو دعوت کردا .. ای بابا دعوتمون کن دیگه ... جذب
یه عالمه ارزوی خوب براتون میکنیم

سلام آقای خرسی. چه اشکالی داره؟ خیلیم خوشحال میشم
پاسخ قانون جذب: آناناس حتماً شما و خرگوشی رو به عروسیش دعوت میکنه

سوفی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://89-7-10.blogfa.com/

منم از شینیون باز خوشم میاد ..
مدل های قشنگی هستن ..

آره عزیزم به نظر منم همینطوره

خرگوشی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

واییییییییییییییییییی آنی جونم کلی حال کردم با این عکسا ینی ذوق مرگ شدم رفت. من عاشق مدل سادم به نظرم هرچیزی سادش خیلی خوشگل تره. مثلا مدل اولی که گذاشتی از لباس عروس خیلی خوشم اومد

منم مدل مو رو جمع و باز بیشتر دوست دارم شینیون کامل بسته قشنگ نیست به نظرم به منم که نمیاد ولی باز و بسته شیک تره مثل عکس اول واقعا خوشم اومد

وای مرسی گلم که منم توی این حس خوبت شریک کردی.

راستی میبینم خرسی جان پیش دستی کرده زودتر اومده و قول عروسی رو گرفته. پس من از الان به فکر لباس باشم دیگه...

بوس بوس انشالله زودی اتفاق میفته خانومی

اوهوم عزیزم منم همش ذوق مرگ میشم این عکسار میبینم
واسه لباسم آره عزیزم حتماً به فکر باش چون دعوتین

somy شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com/

به به علوس خانوم چه عسکای قشنگی گذاشتن ..ادم هوس میکنه عروس بشه وایناااا
ایشالاه یه عروسی بشی هم هتو کفت بمونن
بووووسسسسس

بلی بلی آدم دلش میخواد عروس شه
مرسی عزیزم
بوس بوسی

نسا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام سلام
اولا هیچ کاری برای یه دختر زیبا تر و رویایی تر از تمای مدا لباس عروس نیست . کاری که تا چند ناه پیش منو پاییزی از صبح تا شب باهم انجام میدادیم ... یادته پاییزی ؟
اما مدل لباسا کاملا سلیقه ای و به هیکل و قد خیلی بستگی داره
اما در بازه موها منم مدل آخریو به همه مدلها ترجیح میدم عزیزم ...بی صبرانه منتظر پست خواستگاری و نامزدی و ازدواجت هستم خانومی
راستی من کارت نمیخوام دیگه . خودم با پاییزی میام

نساء جونیییییییی عزیییییییزم ایشالا به زودی نیمه ی گمشدتو پیدا میکنی و با همدیگه میشینیم لباسای عروسی نگاه میکنیم
در ضمن ایشالا تا عروسی من تو هم مزدوج شدیو با همسریت دعوتتون میکنم گلم

خانوم مدارا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://lajomodara.blogfa.com/

عزیزززززززززززززززززززززززم
مدل اول دامنش ناز بود آخری و یکی مونده به آخریم خیلیییییییییییی ماه بوودن......



من و لجم دیروز هی جلو این مغازه لباس عروسااااااااااااااا وایمیستادمو باهم انتخاب میکردیم














مرسیییییییییییییییییییییییی
به این دعاها معتقدم...............
ممنونم...بهم انرزی + دادی!!!!!!!!

انرزی +؟ خیلی عالیه عزیزم

نفســــ یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

ایشالله زوده زود تجربه میکنی و به سیب میرسی گلم

مرسی نفسم

مستان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://asrinechashm.blogfa.com/

ااااااااااااااااااااااا چه جالب دقیقا حسی که من این روزا دارم من حتی جهیزیمو هم انتخاب کردم. با اینکه احتمال به هم رسیدنمون حالا حالا هل نیست. خیلی جالب بود بیاا ژیش من
به خاطر این حس مشترک لینک شدی. منتظرم آنآناسی.

خوشحالم که حسای مشترکی داریم. الان میام پیشت عزیزم

مستان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://asrinechashm.blogfa.com

با یه آپ طولانی و اوج داستان منتظرم

مستان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://asrinechashm.blogfa.com

عزیزم با قسمت چهارم آپم بدو بیا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

آناناسی مرسی که اومدی ژیشم. داستان ما عین حقیقته. بازم خبرت می کنم.

خواهش میکنم عزیزم، مرسی از تو که خبرم میکنی منتظرم مستان جون

mrs جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

آناناس حالا من لباس چی بپوشم تو عروسیت؟؟همونی که باش عکس گرفته بودم خوبه؟؟خانوادتون خیلی مذهبی ان ایا؟؟لخت بیام بیرونم نمیکنن؟؟؟هیییییییی!!!
دلم برات تنگ شده اناناسی جونیم!خو بیابنویس دیگه!

عزیزم تو فقط بیا هر چی بپوشی خوبه، خانوادمم نه زیاد مذهبی نیستن لختم بیای مُجّلی نیس

artemis جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://raya4u.blogsky.com

che ba maze ie to.naziiiiiii

جانم؟ با مزه ام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد