زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

آنی ورزشکار میشود!

بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتم و دوباره ورزشو شروع کردم. من بدمینتون بازی میکنم و عضو تیم محل کارم هستم. راستش باشگاهی که میرم مال جاییه که کار میکنم، اما چون به خونمون دور بود زورم میومد که برم. ولی بالاخره عزممو جزم کردم و دیروز با نینا و هانا رفتیم. اینجا خوبیش اینه که امکاناتش خیلی زیاده و تر و تمیزه و از همه بهتر کاملاً رایگانه

دلم استخر میخواد شدیییییییید، اونم استخر روباز که برم حسابی آفتاب بگیرم و برنزه شم، با اینکه سیب برنزه دوست نداره اما خب شیکار کنم ؟ خب من دلم میخواد دیگه .حالا از طرف کارم چند تا بلیط استخر گرفتم اما کی اراده کنم برم خدا دادند


**********


نمیدونم این استادا چیکار میکنن که انقدر دیر نمره ها رو اعلام میکنن؟ بابا مردیم از استرس، یا رومی روم یا زنگی زنگ


**********

دوباره خاله پری خانوم میخوان تشریف فرما شن و اعصاب بنده به شدت قاطی پاتی زورمم که به بقیه نمیرسه همش به سیب بیچاره گیر میدم ، خداییش صبرش خیلی زیاده اما یه وقتایی که از کوره در میره تا بهش یادآوری میکنم دوباره هوامو داره، مرسی عقشم که این روزا تحملم میکنی.


***********

سیب بر عکس من از محل کار جدیدش حسابی راضیه و روحیش 180 درجه بهتر شده، خدایا شکرت.


***********

دیگه دیگه اینکه من در عرض 7 ماه با عرض شرمندگی 7 کیلو اضافه وزن پیدا کردم و خیلی خیلی ناراحتم، واسه همینه که دوباره ورزشو دوباره شروع کردم، به خاطر مشکلات معدم رژیم نمیتونم بگیرم اما دیگه هله و هوله نمیخورم، ای خدااااااااا کی میشه دوباره باربی شم؟


خدا نوشت: خدا جونم اگه این روزا دیگه چیزی بهت نمیگم فکر نکنی یه وقت یادم رفته ها!!!!!! من هنوزم ازت میخوام که کمکمون کنی

نظرات 12 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://roozbazar.shopingfa.com

وب زیبایی دارین

همسفر پاییزی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام سلام
خوبی خانمی؟محل کار جدید چطوره.دیگه بهش عادت کردی؟
پس چند وقت دیگه تو تیم بدمینتون استان تهران میبینیمت
آخ آخ آخ از اضافه وزن نگو که دلم خونه
در عرض 7 ماه 7 کیلو به راحتی اضافه میشه،بدون هیچ دردسری
حالا ی گرگ ی گرم اینا آب میشه.
خانمی منم ناراحتی معده دارم اگه زیر نظر متخصص کم کنی اصلاً اذیت نمیشی.
منم کافیه معدم خالی باشه درد شدیدی میگیرهدکتر قبل رژیم دادن همه سوابق بیماری رو میپرسه بر اساس اونها بهت رپیم میده.خدایی من که 2ماه رفتم پیش این دکتر ازش راضی بودم

سلام عزیز دلم، محل کار جدید ااااااااای بد نیست، همکارام همه مردن و راحت تر باهم کنار میایم
میبینی پاییزی جونم اصلاً نفهمیدم چه جوری شد که اینجوری شد! یهو به خودم اومدم دیدم که از 53 کیلو رسیدم به 60
عزیزم منم خیلی دوست دارم رژیم بگیرم اما دکتر خودم نمیذاره و گفته فقط برنج نخور، حالا ما ایرانیا هم برنج خور، اصلاً غذای بدون برنجم مگه میشه؟

جز تو تمومه دنیا پر سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

امان از این چاقی. خیلی خوبه که ورزشو میخوای دوباره شروع کنی..

اوهوم خودمم خیلی خوشحالم

ستاره سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://ifan.blogfa.com

وبلاگت رو دوست دارم میام میخونمت ساده روون مینویسی
امیدوارم در کنار اقای سیب خوش باشی

مرسی عزیزم که بهم سر میزنی

بهاری سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام عزیزم می بینم که کلن مشکلاتمون شبیه همه! منتها مال من ۶ ماه ۸ کیلو اضافه ... ولی تو امتحانها ۳ کیلوش رفت این دوهفته هم نکشیدم ولی به وضوح احساس می کنم دارم آب میرم!
نمرهای من دیروز تازه اومد. یعنی همش ییهو!

آنی جونم دوستت دارم ببخشید دیر به دیر میام خونت

خواهش میکنم عزیزم این حرفا چیه گلم؟ میدونم این روزا حسابی سرت شلوغه عروس خانوم

همسفر پاییزی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

خانمی من این دکتری که میرم پیشش همه چیز به من گفته میتونم بخورم اما برام حد و حدود مشخص کرده که چه میزان بخورم.
منمناراحتی معده دارم.خدایی از وقتی هم رژیم گرفتم اصلاَ اذیت نشدم
قرارمون ماهی 2 کیلو کم کنم.که به معدمم فشار نیاد.الان تو 1ماه و نیم از 62 به 58/5 رسیدم.اگه دوست داشتی تلفنشم بهت میدم.خوبیه دکتر اینه که از این دکتر پولکیاهم نیست که همش بگه بیا پیشم

واااااای چه خوب، اگه تلفنشو بدی که خیلی خیلی ممنون میشم، عزیزم دارو و قرص که بهت نداده؟

دلا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.viva-forever.persianblog.ir

منم دلم می خواد ورزش کنم . ۳-۴ کیلو وزنم رو بیارم پایین اما نه وقتش رو دارم نه اراده ش رو ! به خصوص دومی !!!

ای دلای تنبل، ببین منم وقتم پره ها، فک کن هروز از ساعت 8 صبح تا 4 که سرکارم تازه 2 روز تو هفته میرم دانشگاه، 2 روزم میرم باشگاه، این وسط حواسم باید به سیبم باشه

مهره جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://pichomohre.blogfa.com

وااااای منم عاشق استخرم...اینقدر دلم میخواد برم استخر ولی کسی پایه نیست باهام بیاد خودمم تنهایی دوست ندارم.

آخیییی عزیزم، دقیقاً برعکس من، کلی دوست پایه دارم واسه استخر رفتن منتها خودم تنبلی میکنم

سونیا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ق.ظ

شنیدی؟؟داشتم برات دست میزدم که ورزشکار شدی بچه ام اون اعصاب و خاله پری و اینا رو هستم شدید!!

قربونت بشم عسیسم که واسم دست میزنی و بهم روحیه میدی

نفســـــــــــــــــــــ شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://m65-n68.blogfa.com

وای عزیزم خوب ۷ ماه ۷ کیلو خیلی زیاده
خوبه که دوباره ورزشو شروع کردی

اوهوم خیلی زیاده. خودمم نفهمیدم چی شد که اینجوری شد!!!!!!!

نفســـــــــــــــــــــ یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://m65-n68.blogfa.com

اما عیبی نداره هر چیزی یه راهی داره توام که داری راهشو میری

مهسا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام؛نوشته هات توپه

سلام، مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد