زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

این روزا حسابی سرم شلوغه، از یه طرف امتحانای پایان ترم و از یه طرف کارم حسابی مشغولم کردن. درس خوندن و کار کردن واقعاً باهم جور نمیان و خیلی سخته، اما خب چاره ای ندارم، تازه بعضی از همکارام هستن که متاهلم هستن و با این وجود درسم میخونن، پس دیگه جای غر زدن واسه من نمیمونه

هفته ی پیش عروسی صمیمی ترین دوست دوران مدرسم بود . با وجود اینکه 6،7 سال از اون دوران میگذره ما کم و بیش باهم در ارتباط بودیم. بهم قول داده بود که واسه عروسیش دعوتم میکنه و وقتی بهم زنگ زد تا این خبرو بهم بده واقعاً خوشحال شدم. نانی عزیزم برات از صمیم قلب آرزوی خوشبختی میکنم، تو قشنگترین عروسی شده بودی که تا حالا دیدمممنونم ازت که تو اون شلوغی حواست به من بود و بهم گفتی که واسه من وسیبم دعا کردی. خیلی دوستت دارم مهربونم.

***********

خدا رو شکر کار سیب همونجوری که خودش دوست داشت درست شده و داره به یه اداره به عنوان کارشناس منتقل میشه. اینجا هم کارش و هم رتبه ی شغلیش خیلی بهتره. خدایا ازت ممنونم که به دعاهامون گوش دادی. سیب این روزا انقدر خوشحاله که حد نداره و خیلی خیلی روحیش عوض شده.

***********

بالاخره طلسم شکسته شد و ما یه مرکز مشاوره خوب پیدا کردیم . تا حالا 2 جلسه هم رفتیم و به نظرمون خیلی خوب بود. خیلی از مسائلی که خودمون هم ازش بی خبر بودیم بازگو شد و راجع به خیلی چیزا صحبت کردیم و واقعاً مفید بود. کلاً امیدوار شدیم دیگه

***********

الانم قراره برم خونه ی دوستم نینا تا باهم واسه امتحان بعدی درس بخونیم. به احتمال زیاد پیش سیبم میرم.

***********

خدا نوشت:خدایا همه بهم میگن تو انتظار معجزه داری، راستش آره من منتظرم تا تو واسمون کاری کنی، آخه این چیزا واسه تو کاری نداره اگه بخوای. من دلم روشنه ، دیشب خواب دیدم که با مامانمینا  صحبت کردم و اونا هم قانع شدند، خدایا ازت خواهش میکنم که یه جوری از یه راهی که واسه هیشکس ناراحتی پیش نیاد مشکل من و سیب رو حل کنی.

نظرات 4 + ارسال نظر
جزتوتمومه دنیا پر پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

خدارو شکر اناناسم. واقعا براتون خوشحالم. الهی دوستتم خوشبخت بشه

مرسی عزیزم

N@Z@N!Ne H@M!D شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ http://4divariekhtiyari.blogfa.com

سلام خانومی

متوجه شدم دیگه پیش ما نیومدی

اما چرا ساکت و خامووش اومدی؟

هر موقع بیای ۴دیواری قدمت بروی چشمامه

خوشحالم که همه چی خوبه امیدوارم همیشه شاد باشین

N@Z@N!Ne H@M!D یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://4divariekhtiyari.blogfa.com

فدای مهربونیت مر۳۰ خانومی

ایشاا... عروسیتون بشه چشم رو چشم خودم فیلمتونو مونتاژ میکنم

ایشاا... که حل میشه خدا بزرگه بزرگترین مشکلات اسه اون هیچه از اون بالایی کمک بخواه عزیزم شما هم واسه ما دعا کن

مرسی گلم ،چشم منم واسه شما دعا میکنم

همسفر پاییزی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام خانمی
خوبی
خانمی من چند روز پیش پستت رو خوندم اما یادم نیست برات پیغام گذاشتم یا نه.آخه پیغاماتم تاییدی

عزیزم همینکه میای پیشم هم لطف میکنی هم خوشحالم میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد