زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

خب بعده چند ماه تنبلی بالاخره اومدم تا یه چیزی بنویسم

دیروز یکی از بهترین روزای دوستی من و سیب عزیزم بود. چون از صبح ساعت 8 تا 4 بعد از ظهر باهم بودیم و کلی خوش گذشت بهمون، واسه ناهار رفتیم لواسون و بعدشم رفتیم پارک پردیسان، آخه عشقم عاشق این هواپیماها و هلی کوپترای کنترلیه! منم بهش گفتم اگه قول بده پسر خوبی باشه یدونه واسش بگیرم بعدشم عشقم منو تا خونه رسوند.

عزیز دلم ممنونم به خاطر دیروز

نظرات 4 + ارسال نظر
همسفر پاییزی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام آناناس جون،مرسی سر زدی.زیارت قبول حاج خانمما رو هم از دعات بی نصیب نزار.
همیشه شاد باشید در کنار هم.

جزتو تمومه دنیا پر چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

عزیزم مرسی از لطفت بهمون. خوشحالم خوش و عاشقید

دلا یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.viva-forever.persianblog.ir

ما تو این ۲ سال و اندی هنوز نتونستیم این همه ساعت بی وقفه کنار هم باشیم اما می دونم خیلی خوش می گذره اینجوری ...
ببخشید که دیر اومدم پیشت آناناس جونم راستی یاد پارسال انداختی منو که واسه تولدم جیم بردم لواسون

آخیییی عزیزم ایشالا به زودی زود واسه همیشه در کنار هم زندگی میکنین شیطون یادت رفته یه بار واسه جیم غذا درست کردی و اومد خونتون
در ضمن مرسی که بهم سر زدی

همسفر پاییزی یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://hamsafare-paeizi.persianblog.ir/

سلام خانومخوبی؟
چقدر دیر به دیر آپ میکنی.
با من قهری دیگه بهم سر نمیزنیخخوشحال میشم به خونه مجازیمون بیای
آرزو میکنم هر جا که هستی در کنار آقای سیب خوب و خوش باشید

سلام عزیزم، چرا باهات قهر باشم مهربونم؟ آخه عزیزم تو رمز تمام نوشته هاتو عوض کردی من دیگه نمیتونستم واست هیچ پیامی بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد