زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

امشب سیب جونم از مسافرت برمیگرده، خیلی خیلی دلم واسش تنگ شده،2 هفته میشه که ندیدمش،بهش گفتم دیگه حق نداره بدون من مسافرت طولانی بره البته کلی واسم سوغاتی گرفتهپست بعد ایشالا عکس سوغاتیامو میذارم البته مجبورم رمزدارش کنم


نظرات 2 + ارسال نظر
همسفر پاییزی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://hamsafare-paeizi.blogfa.com/

سلام
از آشناییتون خوشبختم
مرسی افتخار دادید و به وبلاگ ما سر زدید
فکر میکنم هم سن و سال باشیمدرست حدس زدم یا نه؟
راستی نگفتید با چه اسمی لینکت کنم؟

حوا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

من هی منتظرم رمز بدی نمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد