زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

بازی وبلاگی

سلام دوست جونیا Kisses 

امروز میخوام بازی رو که بهاره جونم از وبلاگ به قصد ازدواج منو بهش دعوت کرده بود انجام بدم:

دلیل اینکه این عنوان رو برای وبلاگت انتخاب کردی چی بوده؟

راستش خیلی واسه انتخاب اسم وبلاگم فکر کردم   البته به کمک آقای سیب، میخواستم یه اسمی باشه که محتوا و موضوع وبلاگ نویسیمو مشخص کنه و در عین حال قشنگ هم باشه، تا اینکه یه روز آهنگ زنده باد عشق رضا صادقی رو که گوش میدادم یهو تصمیم گرفتم که همین اسمو انتخاب کنم


نام مستعاری که برای خودت انتخاب کردی بر چه اساس و دلیلیه ؟

خیلی دوست داشتم که میتونستم از اسم واقعی خودم و آقای سیب استفاده میکردم اما چون نمیخواستم که شناخته بشم و مطمئن بودم که ممکنه اینجارو کسایی بخونن که منو میشناسن واسه همین از اسم مستعار استفاده کردم. حالا چرا آناناس و سیب؟ راستش همینجوری، من عاشق این دو تا میوه ام و به نظرم به عنوان اسم مستعار با مزه میومدن   


پنج وبلاگی که میخونی و دوست داری و دنبال میکنی ؟

من همه ی وبلاگایی که لینک کردم و به اضافه ی چند وبلاگ دیگه رو هر روز بهشون سر میزنم


یکی از بهترین پست هایی که نوشتی و همه ی فکر عقیده با احساساتت رو توش بیان کردی ؟

خب من تازه این وبلاگو درست کردم و چیزایی که تا حالا نوشتم خاطره هام و اتفاقایی بود که واسم افتاده بود البته پانوشتام همگی احساس و عقیدم هستم


تاحالا با نظر و همفکری بچه های وبلاگستان تونستی مشکلت رو حل کنی ؟ مشکل و نتیجه رو اعلام کن .

از بهاره جونم به خاطر کمکی که بهم کرد (اسم آدرس مشاور) ممنونم ، راستش هنوز منو سیب اقدام نکردیم اما هر وقت رفتیم مشکل و نتیجشو بهتون میگم





منم هرکسی که اینجارو میخونه و دوست داره که این بازی رو انجام بده به بازی دعوت میکنم
نظرات 5 + ارسال نظر
طراحی رایگان سایت سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://ahmadesign.tk

طراحی رایگان سایت
فقط تا پایان پائیز 89
برای سفارش ایمیل بزنید
ahmad.bavar@live.com

پرنسس و عشقش چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

آآآخ آناناس جون گفتیا ... منم دوست دارم اسمامونو بنویسم اما این اخلاقای ایرانی و بی ظرفیتی ها مانع شد ..

ღN@z@N!N & H@m!Dღ چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.4divariekhtiyari.blogfa.com/

سلام خانومی

خوفی؟

آقاییت چطوره ؟

مر۳۰ عزیزم خدا از دهنت بشنوه

ایشاا... که شما و آقای سیبم سالیان سال کنار هم شاد باشین

بهاره جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://aban6.blogfa.com

آره به خدا اینقدر فوضول پیدا میشه که نگو!

آناناسی این مشاور رو حتمن برو ... اچ که خیلی تغییر کرده از اون روز مشاوره کلن شده آینده!‌

نــُوســْـتالژی های ِ یکــ دُختـَر دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://h0t-and-c0ld.blogfa.com/

چقدر شکلکای ِ بلاگ اسکای با مزه َس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد