زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

*چند روز پیش مادری(مادر بابام) اومده بود خونمون، تا منو دیده میگه وای آنی چقدر لاغر شدی تو. مامانم میگه آنی مریض شده بود واسه همین لاغر شده 

امّا منکه هیچ تفاوتی تو خودم احساس نمیکنم.خلاصه انقدر مادری چپ رفت،راست اومد بهم گفت خیلی لاغر شدی منم رفتم ترازو رو آوردم ببینم اصلاً وزن کم کردم یا نه. هورااااااااااااا شدم 52 کیلو، یعنی 3 کیلو کم کردم. از خوشحالی هی بالا پایین میپریدم و مادری رو بوس میکردمبیچاره مادری کلی تعجب کرده بود ، آخه اون ناراحت بود که من لاغر شدم خلاصه این یعنی اینکه بدون زحمت و رژیم لاغر شدم، 2 کیلو دیگه کم کنم دیگه عالی میشم. اما وقتی با کلی ذوق و شوق به سیب جونم گفتمبهم میگه لاغر نشو همینجوری خیلی خوبی اما من گفتم نخیرم تازشم خودت باید لاغرتر شی،آخه سیب جونم یه کوشولو کپله

یعنی تنبل تر از منم تو این دنیا هست؟!!!! نشده یه کاریو درست حسابی تموم کنم. اون از درس خوندنم که الکی هی کشش میدم اینم از گواهینامه گرفتنم. تا حالا 2 بار رفتم واسه رانندگی اتفاقاً زیادم اوضام بد نیستا اما نمیدونم چرا حوصلم نمیشه بشینم اون کتاب آیین نامه رو بخونم و امتحان بدم. اه! دیگه واقعآً خسته شدم. فکر کن میتونی یه ماشین واسه خودت داشته باشی اما از تنبیلت نمیری گواهینامه بگیری. ای خدا یکی نیست منو دعوا کنه تا یه خرده آدم شم؟! سیب جونم که دلش نمیاد و به جای اینکه دعوام کنه دلداریم میده 

 


سیب نوشت:نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم که نقشه های بزرگی واسه زندگی و آیندمون میکشی.همنفسم تمام سعی و تلاشتو بکن و بدون که من تا آخرش در کنارت میمونم
نظرات 5 + ارسال نظر
http://hofop.blogsky.com سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

جالب!یه جورایی داری زندگیِ من و مینویسی

نــُوســْـتالژی های ِ یکــ دُختـَر سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://h0t-and-c0ld.blogfa.com/

همیشه عاشق بمونید

ملکه و شاهش پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://thanksgod.blogfa.com

آناناسییییییییییی هورا که لاغر شدی
تنبل خانوم برو گواهینامتو بگیر دییگه

زهره مامان کیانا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.kiyanayenazam.blogfa.com

تازه شدی هم وزن خودم منم باید یه ۲ و ۳ کیلو دیگه کم کنم.

بهاره شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ http://aban6.blogfa.com


آنی جان خوش به حالت ... من ۲ کیلو چاق شدم حالا هی میپرم بالا و پایین لاغر شم ... نمیشه ... من دعوات میکنم آنی جونم من ماشین ندارم گواهینامه ندارم ... دوچرخه هم ندارم ... اونوقت تو تنبل شدی دختر پاشو بخونش ... یهو میبینی لازم شد یهو سوار شی بعد گواهینامه نداشته باشی خیلی بد میشه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد