زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

*تمام روزهام شدن مثل هم! صبح بیدار میشم میرم سرکار تا بعد از ظهر که برمیگردم خونه. سرکار که هیچ خبری نیستو همش کارای تکراری انجام میدیم، خونه هم که میام یه چیزی میخورم و میشینم پای نت و شروع میکنم وبلاگ گردی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بعدشم که دیگه از خستگی همونجا غش میکنم و تا افطار میخوابم

نه که خیلی میتونم روزه بگیرم پررو پررو پا میشم و همراه مامانینا افطار میکنم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

از سریالای ماه رمضونم فقط جراحتو میبینم، بقیش به لعنت خدا هم نمی ارزه. خلاصه از اول ماه رمضون برنامه ی هر روز من اینه، تازشم تو این مدت اصلاً نتونستم سیب جونمو ببینم، آخه اون روزه میگیره و از طرفی هم هوا خیلی گرمه منم دلم نمیاد دهن روزه تو این گرما بکشونمش بیرون، بعد افطارم که خب خیلی دیر میشه و اصلاً نمیشه بریم، ههههههههی چی کار میشه کرد؟ مجبوریم تحمّل کنیم دیگه  قشنگترین و بهترین شکلکها


*بعد از ظهری که داشتم برمیگشتم خونه نینا بهم زنگ زده میگه آنی من و فافا با تور میخوایم بریم دبی، کاراتو جور کن که بریم! بعد من در حالی که این شکلی شدم بهش میگم آخه نینا مگه دبی همین بغله که میگی کاراتو جور کن بریم؟ بر فرض مثال مامان و بابام راضی شدن که من بیام اما سیب جونم صد سال نمیذاره که من بیام، تازشم آخه من بدون سیب جونم چه جوری بیام ؟ میدونم که بهم خوش نمیگذره، خلاصه نینا کلی بهم بد وبیراه گفت و قطع کرد


سیب نوشت:آهای آقای سیب دلم خیلی خیلی واست تنگ شده، یادت باشه قول دادی جبران کنیا!Valentine artist

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس بنفش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://pishbin90.net

برگزاری مسابقات ورزشی با جوایزی بدون قرعه کشی
سلام دوست عزیز اگه میخوای تایید نکن ولی برای حمایت ازموسسه باشگاه فرهنگی ورزشی شهید کجوری این ÷یام رو تایید کن تا هم کاربرای وبلاگتون از جوایز ما بهرمند بشن و هم شما یه کمکی در مورد ÷یشبرد اهداف فرهنگی کرده باشید با تشکر
http://pishbin90.net

علی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.newpatogh.info

جدیدترین ها در اینجا هرچی بخوای اینجا هست زود باش بیا ببیند - عضویت یادت نره
www.newpatogh.info

ღN@z@N!N & H@m!Dღ دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.4divariekhtiyari.blogfa.com/

سلام آنا جونم

خوبی ؟ آقاییت خوبه؟

شکر ما هم خوبیم حمیدمم خوبه عزیزم ...

آخی راست میگی سریالا که بی خود شدن یا میگن عاشق نشین یا میگن گول نخورین باز این جراحت بد نیست اما من مجبوری همشو نگاه می کنم

آخه حمیدم که پادگانه منم دلم تنگ میشه واسش مجبوری نگاه می کنم تا شب بگذره

ایشاا... خدا از دهنت بشنوه تموم بشه این لعنتی

مواظب خودتو آقاییت باش

moh3en دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.30tfun.com

سلام خوبی؟
عجب وبلاگ باحالی داری ممنون
به منم سر بزن
راستی اگه تبادل لینک میکنی منو با عنوان شهر سرگرمی و دانلود لینک کن بعدش لینکت رو برام بفرست
راستی به کاربران هدیه وی پی ان رایگان میدم پس حتما بیا

SenaTor دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://senatorha.blogsky.com.

سلام
وبلاگ قشنگی داری
یه سر به منم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد