زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

سلام دوست جونیای مهربون،خوبین؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه دوستای گلم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خب بذارین از 2شنبه شروع کنم که ...




با آجی کوچیکم رفتیم واسه خرید، البته قرار بود با نینا بریم اما اون مجبور شد واسه کاری بره دانشگاه و نشد که با ما بیاد.  به آجی کوچیکه گفتم ساعت 2 بیاد دنبالم تا از سرکارم باهمدیگه بریم، آخه من وقتی میرم خونه دیگه حس و حالشو ندارم که دوباره آماده شم برم بیرون.خلاصه اومد دنبالم و شاد و خجسته رفتیم واسه خرید! راستش خرید کردن اونم از نوع کیف و کفش و لباس خیلی حالمو خوب میکنه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اول واسه آجی جونم مانتو و کفش خریدیم و بعد چون خیلی گشنمون بود رفتیم رستوران و یه پیتزای خوشمزه زدیم به بدن

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

دوباره با انرژی مضاعف شروع کردیم به خرید و گشت و گذار تو مغازه ها. نتیجه شم یه مانتو و دو تا شلوار جین و یه شال خوشگل واسه من و یه مانتوی دیگه با شلوار جین و یه شال جینگولیم واسه آجیم شد، در حقیقت خودمونو اون روز حسابی خفه کردیم با خرید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خیلی دوست داشتم فیلم چهل سالگی رو ببینم به خاطر تعریفایی که ازش شنیده بودم. واسه همین طی یه برنامه ریزی عجله ای قرار شد که فردا من و آجی و داداشی بریم سینما. به رز (دخی خالم)و شوشو شم گفتم بیان و اونا هم با کمال میل قبول کردن

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خلاصه جاتون خالی اونشب خیلی خیلی خوش گذشت. فیلمش خوب بود البته به لطف بازیهای توپ لیلا حاتمی و فروتن. ساعت یه ربع به 10 بود که از سینما دراومدیم، اولش میخواستیم بریم شام پیتزا بخوریم اما دیدیم اینجوری ساعت 12 هم نمیرسیم خونه و فردا صبحم که همگی قرار بود بریم سرکار. پس به پیشنهاد شوشوی رز 5 تا ساندویچ از هایدا گرفتیم و شاد و سرخوش رفتیم نشستیم تو پارک و خوردیم، چقدر این مدلی غذا خوردن حال میده

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اما روز 4 شنبه یه روز مزخرفی واسه من بود، من اخلاقم اینجوریه که اگه کسی برنامه هامو بهم بریزه حسابی اعصابم خورد میشه. اونروزم برنامم این بود که عصری با نینا بریم آرایشگاه واسه اپی و بعدشم با سیب جونمو نینا بریم بیرون، آخه روز قبل از ماه رمضون بود و با خودم حساب کرده بودم که شاید نشه تو ماه رمضون با سیب جونم قرار بذاریم. اما وقتی به نینا گفتم دیدم که اونم یه برنامه ی دیگه ریخته! قرار بود با فافا برن پیش یه خانومه که واسشون فال قهوه بگیره

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

من اعتقادی به این جور چیزا ندارم، 2 بار رفتم و کلی پول ریختم دور واسه اینکار اما تمام چیزایی که بهم گفتن چرت و پرت بود ، مثلاً قرار بود تابستون پارسال به گفته ی فالگیر من و سیب جونم باهم نامزد شیم اما نه تنها همچین اتفاقی نیفتاد بلکه از هم دورترم شدیم البته به لطف خانواده ی بنده

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خلاصه اینطوری شد که نینا خانوم اول صبحی برنامه های منو بهم ریخت و اونروز با اعصاب داغون کار کردم و تمام دقّ دلیهامو سر سیب بیچاره خالی کردم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بعد از ظهرم خودم تهنایی رفتم آرایشگاه و بعدشم چون سیب جونم از دلم درآورده بود رفتم پیشش


دیروزم که روز اول ماه رمضون بود و من بازم مثل هرسال این روز انقدر حالم بد شد و سر درد شدیدی گرفتم که داشتم دیوونه میشدم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

پ.ن: خدا جونم میگن این ماه سرنوشت آدم رقم میخوره، پس ازت میخوام یه کاری کنی که من و سیب جونم برای همیشه واسه هم شیم، خیلی ماهی ، بوس بوس

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

پ.ن:آخه سیب جونم تو که میدونی چقدر دوستت دارم پس خواهش میکنم وقتی من عصبانیم تو هم عصبانی نشو اینطوری اصلاً خوب نیستا، اینم یه گل واسه عذرخواهی به خاطر حرفای بدی که اونروز بهت زدم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://aban6.blogfa.com

سلام عزیزم

آره خیلی خوبه که برید مشاوره. اقایی ما که کلی متحول شد.
خانمی که مشاور ما بود خیلی قوی و مطمئن بود که همه چی میشه درست بشه.
حرفهایی که میگفت قراره به خانواده آقایی بگه واقعن منطقی بود. البته چون یکم خیلی خصوصی میشد ننوشتم تو وبم ولی مشاور یه دلایلی برای آدم میاره که ادم فکرشم نکرده ...

صد در صد بهت پیشنهاد میکنم بری ... برای ما که خیلی خوب بود.

این جایی که ما رفتیم خیلی خوب بود اما خوب یکم دیر به دیر وقت میده. ولی خداییش خیلی خوبن همشون.

راستی لینکت می کنم.

حسودیم شد منم برم خرید

ღN@z@N!N & H@m!Dღ جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.4divariekhtiyari.blogfa.com/

سلام خانوم خانوما

خوبی؟

آقاییت چه طوره؟

نماز روزهاتون قبول باشه ....

ممنونم از حظورت غم نبینی عززه دلم

راستی چشات خوشگل میبینه ایشاا... که به همه آرزوهای شیرینت برسی

راستی خانومی بی انصاف سیب بنده خدا چه گناهی داشت که سر اون ظفلک خالی کردی

آفرین دختر خوب به اعصابت مصلت باش .

برای تو دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

بهاره چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://aban6.blogfa.com

آناناس جون چرا نمی آپی؟

ღN@z@N!N & H@m!Dღ شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.4divariekhtiyari.blogfa.com/

مر۳۰ عزیزه دلم ممنونم بابت مهربونیات خانومی

فدات بشم ایشاا... شما هم همیشه شادو سلامت باشین

میدوستیموتون چون خیلی ماهین

خانم م-آقای ب یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://you8-me24.blogfa.com

پس حسابی خرید کردید..یا بقول خودت خودتونو خفه کردید
این عصبانیت خیلی بده منم دچارشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد