زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

واااااای خدا هوا بس ناجوانمردانه گرم است!

میگن دمای هوا ۳۶ درجه ست ولی باور کنین بالای ۵۰ درجه ست. منکه تا از سرکار برگردم خونه دیگه آناناس نبودم شده بودم کمپوت آناناس!


ای بابا چه میشه کرد از دیروز که اعلام کردن یکشنبه و دوشنبه تمام ادارات دولتی تعطیل هستن به غیر از بانکها و بیمارستانها همینجوری دارم حرص میخورم آخه یکی نیست به اینا بگه مدارس که خیلی وقته تعطیله بانکها هم که گفتین تعطیل نشن ٬با این اوصاف شما کی رو تعطیل کردین ؟ خودتونو؟

 

نه که ما جزء آدمای ضد گرما٬ ضد سرما٬ ضد آلودگی هوا٬ ضد زلزله وخلاصه ضد همه چی و همه کس هستیم باید در هر شرایطی تو صحنه ی کار وتلاش حاضر بشیم و جانفشانی کنیم! اصلاً بعضی وقتا (چرا دروغ بگم؟بیشتر وقتا) خودمم شک میکنم که ما اصلاً جزء آدمیزاد محسوب میشیم یا نه؟!

بیچاره آقای سیب هم با اینکه حالش خوب نبود و ۵ شنبه یه عمل جراحی کوچیک داشت و امروز خیلی سرش درد میکرد اونم مجبور بود بره سر کار٬ حالا حساب کنیین من خودم اعصابم داغون از اونورم به آقای سیب روحیه میدم که تحمل کنه


تنها خبر خوشی که باعث شد امروز زیاد سگی نباشم و روحیمو حفظ کنم این بود که فهمیدم فردا امتحان ندارم و ۳ شنبه امتحان دارم نه که بچه ی درسخونی هستم ۱ روز م واسه من غنیمته به خدا


خب اینم از احوالات بسیار بسیار گرم و جهنمی ما!



پ.ن:خدایا آقای سیبمو زودتر خوبش کن
نظرات 2 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

امیر دهنوی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. از طرف دیگه تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد