زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

زنده باد عشق

خداوند بینهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید،به قدر آرزوهای تو گسترده میشودو به قدر ایمان تو کارگشاست...

عاششششقمتم آقای سیب!

امروز ساعت ۲ امتحان دارم و درست حسابی درس نخوندم وبه شدت استرس گرفتم

ساعت ۷:۳۰ از خواب بیدار شدم مثلاْ درس بخونم اما اصلا حسش نیست


یهو یادم میفته که وای به آقای سیب نگفتم که امروز مرخصی گرفتم و سرکار نمیرم. زودی گوشیمو

نیگا میکنم و میبینم بــــــــــــله ۴ تا میس کال داشتم واااای خدایا حتماْ آقای سیب از دستم


عصبانیه سریع یه اس ام اس عشقولانه با کلی معذرت خواهی که یادم رفت بهش بگم امروز سرکار نمیرم واسش میفرستم آقای سیبم با مهربونی جوابمو میده و تازشم قربون صدقم میره و میگه بشین درستو بخون گلم منم میگم اگه امروز امتحان ندم ازم متنفر میشی؟  جواب میده: نه فدات شم هرجور صلاح میدونی!

آقای سیب مهربونم واسه همین چیزاست که میگم عاششششششششقتم

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد